С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 дек 2019, 8:00, 2497 прочитания

От идея до сбъдната мечта

iCard търпеливо извървява пътя си от млада компания до лидер в сферата на електронните пари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Финансовият сектор често е възприеман по-скоро като консервативен. Подобна оценка в повечето случаи е близо до истината, но е факт, че в сферата не липсват и нововъведения. Традиционно България изостава от глобалните иновации във финансирането с няколко години, но съществуват и компании визионери, които изпреварват пазара, като дават достъп до нови работещи решения за потребителите.

Бързият възход на електронните пари като световна тенденция естествено открои лидер в тази сфера и на българския пазар. Варненското дружество iCard все по-уверено заема тази позиция заради дългогодишния си опит в сектора на високотехнологичните финансови продукти. Сред основните цели на компанията са да подпомага както бизнеса, така и частни клиенти по целия свят, да управляват парични потоци, да извършват и приемат плащания по лесен, рентабилен и сигурен начин.


От идея до сбъдната мечта


Здравословен растеж

За повече от 10 години на пазара основаната през 2007 г. с екип от 8 души iCard извървява пътя от млада компания до лидер в света на дигиталните финансови услуги с операции в 30 държави и с 250 служители. А очакванията са растежът да продължи, тъй като и екипът, и клиентите на дружеството непрекъснато се увеличават.

През ноември броят на хората, използващи платежното решение iCard в Европа, достигна близо 500 хиляди. Същевременно дигиталният портфейл на фирмата, който дебютира на пазара в началото на 2018 г., е спечелил доверието на над 300 хил. потребители на водещи пазари като Италия, Франция и Великобритания.
Уникалните предимства, които отличават услугата на iCard от другите подобни на пазара, са безплатната инсталация и регистрация, липсата на каквито и да са месечни такси, наличната функционалност за извършване на мобилни плащания, както и възможността за реализиране на мигновени преводи на пари между потребителите й.



Само за 2018 г. през системата на iCard са обработени

47 млн. трансакции на обща стойност над 1.7 млрд. евро,

а българското дружество уверено върви към по-зрял етап от развитието си – компанията реализира съвместен проект с Visa и Apple и вече предоставя услугата Apple Pay на клиентите в България. В началото на януари 2020 услугата ще бъде достъпна и за клиентите на iCard в цяла Европа. С партньорството се цели в рамките на следващата година платежните решения на iCard да достигнат до 1 млн. души. В допълнение фирмата предлага услугите си и на над 55 хил. бизнес клиенти на целия континент, а платформата й поддържа над 550 хил. сметки за електронни пари в различни валути.

От идея до сбъдната мечта


Да спечелиш клиента

Това, което прави дигиталният портфейл на iCard уникален, е фактът, че компанията е единствената в страната, която предлага на клиентите си захранване на сметки в брой чрез верига от собствени банкомати, разположени в моловете в големите градове в страната, както и на каса в партньорските мрежи на OMV и FastPay. Само българското платежно решение предлага и възможността за плащане с NFC аксесоари, както и създаването на виртуални GiftCard - карти с персонализиран дизайн и мигновеното им изпращане директно в мобилния портфейл на получателя.

В същото време фирмата е единствената, която предлага на клиентите си дебитната карта iCard Visa Infinite. Услугата осигурява достъп до най-добрите хотели, ресторанти и над 1000 летищни салона в цял свят, теглене без такса от банкомати в Европейския съюз, по-високи лимити за плащане и консиерж (персонален асистент), който е на разположение на клиентите 24 часа в денонощието.

Персоналното обслужване на различните банкови карти на дружеството се предлага на разнообразни нива, като iCard Visa Infinite предоставя най-високия възможен клас по отношение на времето – 24 часа в денонощието, 365 дни в годината, без значение от локацията. Консиержът може да осигури на клиентите на iCard Visa Infinite широк набор от услуги – водопроводчик или шивач, билети за вече разпродаден концерт или футболен мач, резервации за хотели и ресторанти, настаняване в стая от по-висока категория, както и да окаже професионална помощ при възникването на много други проблеми. Услугата е достъпна за всички български клиенти на дигиталния портфейл iCard и е без аналог на пазара в страната.

Екипът в центъра на успеха

Точното време и с точните хора. Това е вече клишираната, но вярна рецепта за успех на стартиращ бизнес. Ключовите съставки във формулата за постиженията на iCard са няколко, но в основата е преди всичко фирменият екип.

Наличието на корпоративна култура и отдадеността на служителите към ценностите на компанията са от полза както за самото дружество, така и за работещите в него. Успешните корпорации залагат именно на тези съставки. iCard предлага много и различни възможности за кариерно развитие, както в офиса си в София, така и в този във Варна, и планира да разшири екипа си от таланти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мария Топчийска е новият директор на завода на Schneider Electric в Пловдив Мария Топчийска е новият директор на завода на Schneider Electric в Пловдив

Тя ръководи проекта за превръщане на българското предприятие в "умна" фабрика

29 яну 2020, 33 прочитания

Най-динамичните компании за текстил и облекла: Всички на печалба Най-динамичните компании за текстил и облекла: Всички на печалба

Макар и труден, шивашкият бизнес в България се справя добре и има добри показатели

29 яну 2020, 406 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Repsol си постави за цел да стане въглеродно неутрална до 2050 г.

Инвеститорите настояват и другите петролни компании да последват примера й

Още от Капитал
БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Битката за столичната адвокатура

Изборите на органи на софийската колегия имат значение не само за професионалните интереси на гилдията, но и за институционалната зрялост на държавата

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10