С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 9 дек 2019, 16:27, 6319 прочитания

Latecoere разширява завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв.

В новия си цех компанията ще произвежда носовата част на самолети Airbus

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френската компания Latecoere разширява производството на авиационни компоненти в завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв. Това стана ясно, след като в края на миналата седмица "Латекоер България" получи инвеститорски сертификат за проекта си "Сглобяване на метални компоненти за носова част на самолет Airbus A350".

Новият цех


Изпълнението на проекта реално започна през март тази година и самото строителство вече е завършило, като в момента компанията дооборудва новия цех. Той добавя около 4 хил. кв.м площ към 5-те хил. кв.м на първото производствено хале. Допълнителното производство ще осигури нови 35 работни места към работещите вече близо 200 души в завода, казаха от икономическото министерство.

Носовата част на Airbus е нов продукт за българското предприятие. Когато заводът беше открит през миналата година, продуктовата листа включваше шкафове за авиационно оборудване за няколко модела самолети, а малко по-късно беше добавено и производство на самолетни врати. Дейностите по сглобяването на носовата част се изпълняват в новото помещение, което е изградено в съседство със съществуващото.

Инвеститорът



По първоначални оценки общата инвестиция в завода край Пловдив трябва да достигне 15 млн. евро. Според споразумение с българското правителство с нея се признават старите офсетни ангажименти на Airbus по доставката на френски хеликоптери, тъй като продукцията на "Латекоер" ще е изключително за самолетния гигант. Очакванията на френската група са пловдивският завод да започне да работи на печалба от третата година.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Булгартрансгаз" обяви поръчка за тръби за газифициране на Средногорието "Булгартрансгаз" обяви поръчка за тръби за газифициране на Средногорието

Заедно с разклоненията до Свищов и Разлог проектът се съфинансира от фонд "Козлодуй"

22 яну 2020, 902 прочитания

Apple се отказва от нова технология за криптиране на данни в iCloud 1 Apple се отказва от нова технология за криптиране на данни в iCloud

Решението идва след оплакване на ФБР, че шифроването на информация ще попречи на разследвания

22 яну 2020, 1077 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Работодателите ще наемат още хора в началото на следващата година

Най-силни са очакванията в минната индустрия, лидерът по региони отново е Варна

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10