Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
13 дек 2019, 0:00, 3504 прочитания

"Хрус-Хрус" е Superbrand

Създаването на нови вкусове и избор за клиента е пазарна политика в полза на потребителя

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Хрус-Хрус" получи наградата за най-успешен бранд на световната организация Superbrands, която оценява пазара в 80 държави. Това е оценка за най-силната потребителска и бизнес марка в бранша на българския пазар, която дават независимият експертен Борд на Superbrands и потребителите, чрез национално гласуване в интернет. Критериите на глобалната организация са качество, надеждност и различие. "Хрус-Хрус" е любим продукт на поколения в продължение на повече от 40 години. Брандът е първият в бранша, който разработва и предлага солети с различни вкусове, а от своя страна те оформят широко портфолио от над 10 разновидности. В основата на развитието на компанията-производител "Млин-97"АД е иновативната бизнес стратегия, създаването на качествена продукция и откритата комуникация с потребителя.

Затвореният цикъл на производство гарантира високото качество


"Млин-97" АД е частна компания, водещ производител в хлебната промишленост в страната и създател на най-продаваната българска марка солети "Хрус-Хрус". Голямата конкурентноспособност на фирмата се определя от затворения цикъл на производство, тъй като дружеството има собствен зърнодобив и притежава мелница, оборудвана от световния лидер в бранша, немско-швейцарската фирма BUHLER AG. Разполага още с модернизирана база за производство на солети, оборудвана с високотехнологични машини HASTAMAT Gmbh. Автоматизирането на работния процес следва най-новите тендинции в бранша и последното въвеждане на вертикалната опаковъчна машина GENTRY 200 позиционира компанията в най-високия стандарт на производствения цикъл. Фирмата има изградена и собствена фотоволтаична централа за захранване на промишления си комплекс. Инвестициите в технологично обновление дават възможност да се постигане високо качество на продукцията, да се спазват стандартите на здравословното хранене и опазването на околната среда. "Млин-97" АД инвестира и в двете направления - производство и търговия, с цел да поддържа водещата позиция на марката, която работи в силно конкурентна среда.

"Хрус-Хрус" има страхотен вкус и над 10 разновидности

Създаването на портфолио от вкусове, които осигуряват на клиента избор, е пазарна политика, изцяло в полза на потребителя. Това е основен принцип в дългогодишната производствена и търговска история на "Млин-97" АД. Натурални продукти с високо и постоянно качество, запазване на традиционния класически вид, но и предлагане на разнообразие от нови вкусове са в основата на производство, насочено към удоволетворяване на различни потребности. Постоянното качеството на солетите от всички видове се определя и от стандарта на пшеничното брашно, добито в собствен модерен мелничен комплекс. Това е и единствената марка солети, която предлага специални продукти за деца. Фирмата разработва биотехнология за производство на биосолети в отговор на нарастващият интерес и потребност към здравословно и пълноценно хранене. Създава разнообразие и широка гама от вкусове с възможност всеки да открие своя предпочитан продукт. Приключен е процесът на технологична разработка на нови три вкуса, които вече са в производство и ще бъдат на пазара за Коледа. Канела, карамел и какао са новите изкушения от "Хрус–Хрус".



Солетите "Хрус-Хрус" са без консерванти, без хидрогенни мазнини и без ГМО

Четиридесетгодишното присъствие на българския пазар доказва устойчивост на основните ценности на компанията, които съчетават култа към качественото производство с водещите принципи на корпоративна идентичност на "Млин-97" АД. Профилът на марката е изграден с доверието на потребителите, клиентите, партньорите и професионалната отдаденост на хората, които работят във фирмата десетилетия. Високата квалификация на персонала гарантира ефективността и качеството на производство. Компанията притежава международни сертификати за интегрирана система за управление и е покрила всички европейски изисквания по отношение на организацията на работа и качеството на произвежданата продукция. Притежава и специален сертификат на ЕС за производство на биологични продукти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Георги Милушев, търговска верига "ЗОРА": Предизвикателствата налагат иновативни решения и излизане от рамките на досегашния начин на работа Георги Милушев, търговска верига "ЗОРА": Предизвикателствата налагат иновативни решения и излизане от рамките на досегашния начин на работа

Разработихме план за действие в следващите три месеца, очаквайки пандемията да приключи в този срок, казва управляващият съдружник в компанията

9 апр 2020, 542 прочитания

Веригите предлагат да оформят фермерски пазари на паркингите на магазините 2 Веригите предлагат да оформят фермерски пазари на паркингите на магазините

Офертата идва след обсъждания със земеделския министър и е по-пазарен модел за подкрепа на местното производство

8 апр 2020, 966 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Бъдещето на Google

Alphabet отваря нова страница след напускането на Сергей Брин и Лари Пейдж

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10