Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 дек 2019, 14:40, 4031 прочитания

"Димитър Маджаров 2" очаква между 3 и 5% ръст на приходите за 2019 г.

Компанията продължава да инвестира в разширяване на предлаганите млечни и месни продукти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Месо- и млекопреработващата фирма "Димитър Маджаров 2" очаква между 3 и 5% ръст на приходите за 2019 г. в сравнение с предходната година, когато отчете 43.838 млн. лв. оборот.

"Все още нямаме конкретни резултати. Най-добрите продажби предстоят, но за съжаление не се усеща коледен дух, вероятно заради климата, цените, предстоящото сливане на празниците, когато някои ще пътуват в чужбина", коментира за "Капитал" собственикът Димитър Маджаров.


2019 - разширяване на продуктовата листа

През последните две години пловдивската семейна фирма инвестира около 2 млн. лв., за да разшири производствената си листа. През 2019 г. компанията навлезе в сегмента на млечните биопродукти, като предложи кисело мляко, сирене, кашкавал, извара, сметана и катък от сертифицирано биопроизводство. В продуктите се влага българско биомляко от контролирани ферми, където животните се хранят на свободна паша поне 9 месеца годишно в екологично чисти райони, уточняват от фирмата.

През 2019 г. "Димитър Маджаров 2" постави началото и на съвсем нова серия - функционални млечни продукти със здравни ползи за стомашно-чревния тракт и имунитета на организма. "Киселото мляко My BifiPro съчетава естествените ползи от традиционното кисело мляко с най-добре документираните два пробиотични щама в света - BB-12 и LGG, които като регистрирани търговски марки са собственост на Chr. Hansen. Към добрите бактерии в My BifiPro са добавени витамини D3 и B12 за естествена подкрепа на имунната система", обясни за "Капитал" Юлия Маджарова, която отговаря за млечната продукция на дружеството.



Новост за тази година при месните предложения са сериите GourMeat Tour - деликатеси, вдъхновени от различни гурме дестинации, и Gourmeat O`Clock (свежи и млени меса в тарелка) за грил ценители, посочи Станислава Маджарова, второ поколение мениджър на компанията.

От месните изделия на фирмата най-търсени са традиционните български деликатеси – луканка, филе "Елена", пастърма, кайзерован врат "Тракия", които са част от тенденцията за увеличаващата се консумация на по-високостойностни продукти. Лидер сред колбасите е сух салам "Бургас", приготвян по непроменена рецепта вече повече от 20 години, уточняват от дружеството.

2020 г. - още инвестиции и нови продукти

През 2020 г. "Димитър Маджаров 2" ще приключи с изпълнение на проект за обновяване на производствени линии, съфинансиран от Програмата за развитие на селските райони. Цялата инвестиция е за 1.4 млн. лв., от които 40% са субсидия. В резултат компанията ще изгради нови линии - за бутилиране на прясно мляко и за вакуумиране на кашкавал, и ще повиши енергийната си ефективност.

Сред близките цели на дружеството е разширяване на експорта. "Българският пазар е ограничен, не може да се мисли за високи ръстове при намаляващо население. Затова логично е да се мисли за увеличаване на задграничните продажби. Сега изнасяме между 3 и 5% от продукцията си за страни от ЕС, Ливан, Австралия, Дубай, САЩ, Кувейт, Нова Зеландия и др. Целта е в средносрочен план износът да достигне 20-30% от общите продажби", обобщи Димитър Маджаров.

Началото - през 1991 г.

"Димитър Маджаров 2" е създадена през 1991 г. Компанията има две подразделения – за производство на колбаси и месни деликатеси и за млечни продукти, приготвени по традиционни рецептури. Млекопреработвателното предприятие е в гр. Стамболийски с дневен капацитет до 80 тона свежо мляко, а месопреработвателното е в Пловдив и може да приготвя 8-10 тона готови продукти на ден.

Продуктовото портфолио на фирмата включва повече от 150 млечни и месни артикули. Брандът е първият, който предложи гама бели саламурени сирена и кашкавали от четири вида млека – краве, овче, козе и биволско. Компанията е първата, която през 2007 г. въведе на пазара луканка с по-голям диаметър – Ф70, която изиска 60 дни прецизен процес на зреене и сушене.

"Димитър Маджаров 2" е сертифицирана по международния стандарт ISO 9001:2008 за управление на качеството, по международния стандарт за храни – IFS, а от 2015 г. млечните продукти притежават и халал сертификат. Дружеството е сред малцината български производители, успели да получат лиценз за износ на месни и млечни продукти към Русия. Заетите в двете производства са над 300.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eвропейската комисия одобри сделката за БТК 1 Eвропейската комисия одобри сделката за БТК

Пандемията вероятно няма да забави влизането на купувача United Group, който оцени телекома на близо 1.3 млрд. евро

6 апр 2020, 1862 прочитания

БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв. 1 БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв.

Компанията хронично изпитва недостиг на подвижен състав, като при предишната поръчка успя да наеме само един

6 апр 2020, 1419 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Sanofi ще придобие Synthorx в сделка за 2.5 млрд. долара

Сделката ще ускори плановете на фармацевтичния гигант за разработване на онкологични лекарства

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10