"Mars България" с 3% ръст на приходите за 2019 г.

Компанията е лидер при шоколадовите барове с над 60% пазарен дял

Предраг Милинчич: Резултатът ни в България е устойчив
Предраг Милинчич: Резултатът ни в България е устойчив
Предраг Милинчич: Резултатът ни в България е устойчив    ©  Анелия Николова
Предраг Милинчич: Резултатът ни в България е устойчив    ©  Анелия Николова
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Пазарът на шоколад и шоколадови изделия в страната се оценява на около 210-220 млн. евро годишно.

"Марс инкорпорейтед България" - част от световния производител на хранителни продукти Mars Inc., ще отбележи 3% ръст на приходите от продажби за 2019 г., съобщи на пресконференция Предраг Милинчич, директор на Mars за България. Това е поредна година на възходящ резултат за българското дружество, което през 2018 г. отчете 61.672 млн. лв. оборот (4% ръст спрямо 2017 г).


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 2
    • + 3

    Аз пък си купувам храна само от фирми, които имат производство тук. Не мога да кажа, че Марс са по-качествени от Победа например, нито по-вкусни.

    Нередност?
Нов коментар