С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 17 дек 2019, 12:25, 6117 прочитания

Jeff ще предлага пране по телефона и в България

Испанската компания, която работи в над 30 държави, търси партньори за франчайз и тук

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Испанската платформа Jeff, чрез която потребителите могат да дадат дрехите си на пране или химическо чистене, без да излизат от дома си, е избрала България за следващата си дестинация, където да навлезе. Създадена преди четири години като стартъп, услугата днес се предлага в над 30 държави на базата на франчайз. Според модела й на работа Jeff предоставя методологията, технологията и бранда си, а партньорите осигуряват инвестицията в оборудване и обзавеждане. Изчисленията показват, че за България необходимата сума е 50 хил. лв., като тя трябва да се изплати за най-много две години.

От и до дома


Услугата на Jeff позволява на клиентите да заявят взимане на пране от дома им в удобен за тях час. Това става от телефон или компютър чрез специалното приложение на Jeff. В рамките на 48 часа те получават дрехите си изпрани и изгладени отново в дома си. Услугата може да се ползва както с абонамент, така и за единични поръчки, а цените зависят от избрания план. За 4 пранета месечно например абонаментът варира между 56 и 72 лв., като количеството на дрехите се определя по торбите, които доставчиците предоставят.

Бизнес партньори

За партньори в страната Jeff търси предприемачи, които искат да започнат малък или среден бизнес, но нямат собствена идея или познания как да организират работата. От тях се изисква да инвестират около 50 хил. лв., което по изчисления на испанската компания покрива оборудване и обзавеждане на перилното помещение, консумативи, брандиране, транспортно средство и такса за присъединяване към платформата. След едногодишен "гратисен" период се предвижда също предприемачите да плащат месечна такса и маркетингови разходи.



Освен че предоставя методологията на работа, Jeff от своя страна осигурява екип от професионалисти, които да съветват партньорите, обучение на служителите, проектиране на помещението по стандартите на компанията, както и компютърни програми за управление на бизнеса.

Възвращаемост

По данни на Jeff в повечето държави, където услугата работи, тенденцията е инвестицията да се възстанови в рамките на 20 месеца. Прогноза за българския пазар показва, че на петия месец предприемачите биха могли да започнат да работят на печалба, а до две години да изплатят и вложената сума. От компанията обаче уточняват, че дали това ще стане зависи както от управленските способности на франчайзополучателя, така и от локацията на пункта, икономическото състояние на потенциалните клиенти и т.н.
Елои Гомес

[Jeff]
Елои Гомес, главен изпълнителен директор и съосновател на Jeff:

Целта ни е да растем на пазара и с други услуги

Колко партньори търсите в страната?

- Като начало търсим няколко предприемачи, които биха работили с нас. Но целта ни е да растем на пазара колкото може повече, така че колко пункта ще открием, зависи от търсенето от клиенти. Ние сме гъвкави, работим не само в бизнеса с перални помещения, а също и със салони за красота и фитнес зали - Beauty Jeff и Fit Jeff. Започваме от пералните, но през следващите месеци ще включим и другите услуги.

Jeff планира ли и други услуги освен предлаганите сега?

- Да, обмисляме да добавим и други услуги. Така клиентите ще могат да ползват много услуги на едно място, през едно приложение, под нашия бранд.

Защо избрахте България за следващата си дестинация?

- Смятаме, че моментът е идеален - икономиката расте, появяват се различни предприемачески модели, все по-масово се използват онлайн услуги, така че имаме големи очаквания към България. Това, че страната е част от ЕС, е наистина важно за нас.
За компанията

Jeff е създадена във Валенсия в края на 2015 г. от трима млади предприемачи - Елои Гомес, Адриан Лоренсо и Рубен Муньос. Започва като платформа за доставка на пране до дома, но впоследствие добавя услуги за красота и фитнес, а в момента планира и нови. Компанията отчита пик през 2017 г., когато утвърждава франчайз модела си и разширява присъствието си до над 20 държави. Растежът се случва и с помощта на няколко VC фонда, които инвестират близо 20 млн. евро в Jeff. Мрежата днес разполага с около 1800 обекта и има над 1 млн. потребители в повече от 30 държави. Пряко за Jeff работят 500 души, а още 3500 са служителите на пунктовете в различните страни.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания

Сливането на двете компании за доставка на храна създаде консолидиран гигант с оценка над 6 млрд. паунда

26 яну 2020, 1017 прочитания

Акциите на Intel достигат върха от дотком балона 2 Акциите на Intel достигат върха от дотком балона

Книжата на технологичната компания поскъпнаха заради много добрите финансови резултати

26 яну 2020, 1299 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Румъния ще търси помощ от ЕК за спасяването на авиокомпанията Tarom

Правителството търси спасителен пакет от 47 млн. евро за реструктириране на превозвача

Още от Капитал
Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10