С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 яну 2020, 12:45, 2196 прочитания

Hyundai и Kia отчитат най-ниски продажби за последните 7 години

Компаниите очакват по-добро представянето през 2020 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Южнокорейската автомобилна компания Hyundai и филиалът ѝ Kia отчитат намаление на продажбите, съпътствано от продължителен спад на годишните печалби и увеличение на разходите. Автомобилните производители не успяват да достигнат годишната си цел за пети пореден път, но въпреки това са оптимистично настроени за новата година, пише Reuters.

Финансови показатели


Продажбите на двете автомобилни компании през 2019 г. са били 7.19 млн. броя, което е с 410 хил. по-ниско от целта за годината. Резултатът е с 3% по-слаб от предходната година.

Причина за слабите резултати е спадът на най-големия световен автомобилен пазар - този в Китай. Забавящата се световна икономика, стриктните нови правила за емисии на въглероден диоксид и новите конкуренти в бранша стоят зад продължителното намаляване на автомобилните продажби в азиатската страна, съобщава Bloomberg.

Оптимистични прогнози



Автомобилните производители очакват през тази година да продадат 7.54 млн. броя коли, което би представлявало 5% увеличение спрямо 2019 г. Според анализатори обаче тези прогнози са нереалистични и изпълнението им ще бъде трудно. Анализатор от DB Financial Investment нарича прогнозата "твърде агресивна" и предполага, че тя е базирана на очаквано подобрение на китайския пазар. Според него е твърде рано да се предвижда възстановяване на китайската автомобилна индустрия след слабото представяне през ноември.

Очаква се световният автомобилен пазар да остане в застой и през 2020 г., търсенето в САЩ и Европа да намалее, което означава увеличение на конкуренцията за Hyundai и Kia.

Бъдещи плановe

През 2020 г. двете компании ще пуснат на пазара модели с повишена проходимост с променен дизайн, сред които са Tuscon на Hyundai и Sorento на Kia. Планират още да доразвият мобилните си услуги, сред които тези за споделен транспорт.

Hyundai планира пускането на автономни автомобили в определени региони през 2023 г., а масовото производство на новия вид превозно средство се очаква да започне до втората половина на 2024 г. Hyundai обяви през миналата година създаването на съвместно предприятие с Aptiv, ирландска компания, разработваща технологии за автономно шофиране.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса

Разпространението на болестта в Азия удари търсенето на алкохол на континента

27 фев 2020, 143 прочитания

Емисиите на метан от фосилни горива са "силно подценени" Емисиите на метан от фосилни горива са "силно подценени"

Добивът на въглища, петрол и газ вероятно има още по-голяма роля за парниковия ефект в атмосферата

26 фев 2020, 999 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Tesla постигна годишната си цел за продажбите

През 2019 г. компанията на Мъск е пласирала 367 500 електрически автомобила

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10