Дизайнът прави събитието запомнящо се

За да не е самоцелен, е необходимо създаването на добра цялостна концепция за него да задоволи желанията на клиента

В рамките на индустрията на събитията има два основни вида специалисти, които работят за тях. Това са "планиращ събитието" и "дизайнер на събитието". Тези професионалисти работят заедно, а понякога един и същ човек играе и двете роли за едно събитие.

Планирането на събития обединява цялата логистика - професионалните услуги, администрацията и бюджетирането, координацията и т.н. Дори обаче дадено събитие да се проведе без никакви затруднения и по план заради усърдната работа на планиращия, работата на дизайнера е да го направи запомнящо се.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал