Дизайнът прави събитието запомнящо се
За да не е самоцелен, е необходимо създаването на добра цялостна концепция за него да задоволи желанията на клиента
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В рамките на индустрията на събитията има два основни вида специалисти, които работят за тях. Това са "планиращ събитието" и "дизайнер на събитието". Тези професионалисти работят заедно, а понякога един и същ човек играе и двете роли за едно събитие.
Планирането на събития обединява цялата логистика - професионалните услуги, администрацията и бюджетирането, координацията и т.н. Дори обаче дадено събитие да се проведе без никакви затруднения и по план заради усърдната работа на планиращия, работата на дизайнера е да го направи запомнящо се.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.