Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 яну 2020, 10:38, 1615 прочитания

Новата платформа myBTL измерва ефективността на събития и кампании

Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Платформата myBTL представлява иновативна cloud-базирана платформа за управление на BTL (немедийни) кампании в реално време. "Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си, качествена визия на всяка активация, бързина на получаване на резултатите и детайлен анализ", обяснява управляващия директор на All Channels Activation Владимир Стефанов. Той обръща внимание, че натрупването на данни във времето, помага на клиентите на агенцията да планират все по-добре предстоящите си кампании, за да постигнат максимална ефективност. "Това ни дава възможност да оптимизираме и развиваме огромните BTL екипи, които работят едновременно по различни кампании и в различни точки в страната", допълва Стефанов.

С myBTL платформата клиентите успяват да оптимизират разходите си и да успеят в максимална степен да възвърнат инвестицията си. С времето в платформата се натрупват данни, които помагат да се правят допълнителни анализи по отношение на локации, часови диапазони, дни от седмицата и други. "Така успяваме ефективно да планираме последващи във времето BTL кампании, отразявайки промените на пазара по адекватен начин", коментира Стефанов.


myBTL включва три основни елемента, които си взаимодействат в реално време. Първият е Desktop App - приложението, с което управлява всички кампании на All Channels Activation в страната. "Чрез него имаме достъп до база данни с всички промотъри и супервайзъри, с които работим. Всеки промотър има свой профил и средна оценка на представянето си във времето, като по този начин избираме най-правилните хора за определена кампания", разказва Владимир Стефанов. Чрез приложението се планират активностите, оптимизират се разходите на клиентите и има постоянен мониторинг на изпълнението и резултатите. Вторият елемент е Mobile App, който е инсталиран на телефона на всеки супервайзър и промотър. Те са длъжни да се live check-ват на всяка локация при старт на работата, имат достъп до графиците си и детайлен чеклист за всяка кампания и активация. Така промотърите получават пълна информация за продуктите, както и инструкции относно механиката на конкретната промоция. Приложението изпраща всички отчети от активностите на място – снимки, количествени данни за контакти и продажби, както и качествена информация за изпълнението на активацията. Третият елемент е Clients App - интерфейсът, чрез който клиентите наблюдават как протича всяка кампания. Те бързо се ориентират къде точно са активностите, каква е тяхната успеваемост и какви са коментарите от клиентите за техните продукти. В този панел се предоставя на клиентите максимално много анализи, данни и различни сечения на огромен обем от информация. "Само с няколко клика клиентите ни имат достъп до детайлни галерии със снимки от всички свои активации през годините. Не на последно място, данните в приложението са напълно персонализирани спрямо нуждите и желанията на всеки клиент", разяснява Стефанов.

Всички данни, които се получават от активностите, идват директно от точката на активация и се предоставят от промотърите в реално време. Всеки такъв отчет минава през няколко качествени, но бързи одобрения. Първо през супервайзърите на място, след което през регионалните мениджъри и накрая през BTL мениджърите в офиса, които отговарят за изрядността им. В допълнение, натрупването на данни във времето спомага за приемствеността на информацията както при All Channels Activation, така и при клиентите на агенцията. "Ако при наш клиент започне работа нов служител, той много бързо може да разбере какво точно се е случвало в BTL сектора на компанията през последните години", обяснява предимствата на myBTL Владимир Стефанов.


Events Kit

Текстът е част от специалното издание Events Kit. Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eвропейската комисия одобри сделката за БТК 1 Eвропейската комисия одобри сделката за БТК

Пандемията вероятно няма да забави влизането на купувача United Group, който оцени телекома на близо 1.3 млрд. евро

6 апр 2020, 1879 прочитания

БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв. 1 БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв.

Компанията хронично изпитва недостиг на подвижен състав, като при предишната поръчка успя да наеме само един

6 апр 2020, 1428 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фондът на "Дънди прешъс металс" отпуска първите субсидии за бизнес в Крумовград

Шест проекта на пет компании ще получат 744 хил. лв., половината от средствата са безвъзмездни

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10