Новата платформа myBTL измерва ефективността на събития и кампании
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Новата платформа myBTL измерва ефективността на събития и кампании

Shutterstock

Новата платформа myBTL измерва ефективността на събития и кампании

Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си

Весислава Антонова
1970 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Платформата myBTL представлява иновативна cloud-базирана платформа за управление на BTL (немедийни) кампании в реално време. "Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си, качествена визия на всяка активация, бързина на получаване на резултатите и детайлен анализ", обяснява управляващия директор на All Channels Activation Владимир Стефанов. Той обръща внимание, че натрупването на данни във времето, помага на клиентите на агенцията да планират все по-добре предстоящите си кампании, за да постигнат максимална ефективност. "Това ни дава възможност да оптимизираме и развиваме огромните BTL екипи, които работят едновременно по различни кампании и в различни точки в страната", допълва Стефанов.

С myBTL платформата клиентите успяват да оптимизират разходите си и да успеят в максимална степен да възвърнат инвестицията си. С времето в платформата се натрупват данни, които помагат да се правят допълнителни анализи по отношение на локации, часови диапазони, дни от седмицата и други. "Така успяваме ефективно да планираме последващи във времето BTL кампании, отразявайки промените на пазара по адекватен начин", коментира Стефанов.

myBTL включва три основни елемента, които си взаимодействат в реално време. Първият е Desktop App - приложението, с което управлява всички кампании на All Channels Activation в страната. "Чрез него имаме достъп до база данни с всички промотъри и супервайзъри, с които работим. Всеки промотър има свой профил и средна оценка на представянето си във времето, като по този начин избираме най-правилните хора за определена кампания", разказва Владимир Стефанов. Чрез приложението се планират активностите, оптимизират се разходите на клиентите и има постоянен мониторинг на изпълнението и резултатите. Вторият елемент е Mobile App, който е инсталиран на телефона на всеки супервайзър и промотър. Те са длъжни да се live check-ват на всяка локация при старт на работата, имат достъп до графиците си и детайлен чеклист за всяка кампания и активация. Така промотърите получават пълна информация за продуктите, както и инструкции относно механиката на конкретната промоция. Приложението изпраща всички отчети от активностите на място – снимки, количествени данни за контакти и продажби, както и качествена информация за изпълнението на активацията. Третият елемент е Clients App - интерфейсът, чрез който клиентите наблюдават как протича всяка кампания. Те бързо се ориентират къде точно са активностите, каква е тяхната успеваемост и какви са коментарите от клиентите за техните продукти. В този панел се предоставя на клиентите максимално много анализи, данни и различни сечения на огромен обем от информация. "Само с няколко клика клиентите ни имат достъп до детайлни галерии със снимки от всички свои активации през годините. Не на последно място, данните в приложението са напълно персонализирани спрямо нуждите и желанията на всеки клиент", разяснява Стефанов.

Всички данни, които се получават от активностите, идват директно от точката на активация и се предоставят от промотърите в реално време. Всеки такъв отчет минава през няколко качествени, но бързи одобрения. Първо през супервайзърите на място, след което през регионалните мениджъри и накрая през BTL мениджърите в офиса, които отговарят за изрядността им. В допълнение, натрупването на данни във времето спомага за приемствеността на информацията както при All Channels Activation, така и при клиентите на агенцията. "Ако при наш клиент започне работа нов служител, той много бързо може да разбере какво точно се е случвало в BTL сектора на компанията през последните години", обяснява предимствата на myBTL Владимир Стефанов.

Платформата myBTL представлява иновативна cloud-базирана платформа за управление на BTL (немедийни) кампании в реално време. "Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си, качествена визия на всяка активация, бързина на получаване на резултатите и детайлен анализ", обяснява управляващия директор на All Channels Activation Владимир Стефанов. Той обръща внимание, че натрупването на данни във времето, помага на клиентите на агенцията да планират все по-добре предстоящите си кампании, за да постигнат максимална ефективност. "Това ни дава възможност да оптимизираме и развиваме огромните BTL екипи, които работят едновременно по различни кампании и в различни точки в страната", допълва Стефанов.

С myBTL платформата клиентите успяват да оптимизират разходите си и да успеят в максимална степен да възвърнат инвестицията си. С времето в платформата се натрупват данни, които помагат да се правят допълнителни анализи по отношение на локации, часови диапазони, дни от седмицата и други. "Така успяваме ефективно да планираме последващи във времето BTL кампании, отразявайки промените на пазара по адекватен начин", коментира Стефанов.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    joa1575559895631699 avatar :-|
    Татьяна Лаптева

    Сейчас у каждого пользователя интернета есть возможность работать на себя. Например, можно научиться обыгрывать игровые автоматы в онлайн казино https://goodmagic.ru/casinosvyvodom/kazino-s-vyvodom-na-vizu выигранные деньги там без проблем на ту же Визу выводятся. А можно работать с партнерками этих же онлайн казино, тут вам бдут отчислять проценты со ставок, привлеченных вами игроков.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK