Трансформацията на автомобилните компании

Производителите на превозни средства демонстрираха иновации на технологичното изложение в Лас Вегас

Прототип на електрическото летящо такси беше представен на изложението в Лас Вегас
Прототип на електрическото летящо такси беше представен на изложението в Лас Вегас
Прототип на електрическото летящо такси беше представен на изложението в Лас Вегас    ©  Reuters
Прототип на електрическото летящо такси беше представен на изложението в Лас Вегас    ©  Reuters

CES е технологично изложение, на което производителите представят основно телевизори, мобилни устройства, гейминг конзоли и др. Вниманието в Лас Вегас тази година е насочено към производителите на автомобили.

Секторът на автомобилостроенето е в процес на трансформация. Продажбите на автомобили намаляват и след скандала "Дизелгейт" с VW компаниите усетиха натиск да намалят вредните емисии от колите и да произвеждат повече електромобили, които на този етап все още не са много печеливш бизнес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vzoran avatar :-|
    vzoran
    • + 2

    Ако можех да си позволя щях да карам електрическа кола още сега. Проблемът на тесла е търсенето и не могат да смогнат... Ще си карам дизела докато мога и следващата ми кола се надявам да е електрическа.

    Нередност?
  • 2
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1
    • + 1

    Тесла отдавна е печеливша. Всички инвестиции и амортизациите дърпат разходите нагоре, но паричните потоци са стабилизирани. Компанията няма проблем да функционира и без външно финансиране и това й дава свобода. Без нови сътресения, Тесла може да бъде спокойна за средносрочното си съществуване. Същото не можеше да се каже преди 1 година.

    Нередност?
  • 3
    jeo1580113304636704 avatar :-|
    Slavcho Kuzmov

    До коментар [#2] от "Георги Георгиев":

    За близо 20 години от както е създадена компанията губи пари на годишна база. За 2019 е загубила 862 млн. и все още е далеч от нетната годишна печалба.

    Нередност?
Нов коментар