"Керамик груп" изгражда завод за мебели за баня за 5 млн. лева
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Керамик груп" изгражда завод за мебели за баня за 5 млн. лева

"Керамик груп"

"Керамик груп" изгражда завод за мебели за баня за 5 млн. лева

Пловдивската компания планира 11 млн. лева инвестиции през 2020

Мара Георгиева
7026 прочитания

"Керамик груп"

© "Керамик груп"


Пловдивската "Керамик груп" - собственик на строителните хипермаркети "Алати", изгражда завод за мебели за баня, в който ще вложи 5 млн. лева собствени средства. Строителната част ще приключи в края на тази година, а производството ще започне през първата половина на 2021, съобщи за "Капитал" Руслан Стефанов, основател и собственик на компанията.

Над 50 000 артикула годишно

Върху 11 хил. кв. метра застроена площ в бъдещия завод ще бъдат разположени производствени халета, шоурум, складове за суровини и за готова продукция, административна част.

Годишният капацитет е за над 50 000 артикула – различни видове шкафове за баня (включително и с мивка) в широк ценови диапазон. Производството им е познато за "Керамик груп", тъй като тя вече притежава цехове, разположени в индустриалната зона на Пловдив. Новата фабрика обаче ще гарантира близо три пъти по-висока производителност и по-добри условия на труд, обясни Руслан Стефанов.

Мебелите са по фирмен дизайн и с фирмената марка. Те ще се продават в България и зад граница. "Керамик груп" има опит с чуждестранни пазари и изнася свои изделия за Сърбия, Румъния, Гърция. Новият завод ще работи и за марки на външни възложители (private labels), а заетите в него ще са около 80. В бъдеще производствената листа ще бъде разширена с плотове и гърбове за кухни, което ще позволи по-плътно натоварване на мощностите.

Новият шоурум в Пловдив

Нови магазини "Алати" през 2020

"Керамик груп" е създадена през 1994 г. в Пловдив и е специализирана във вноса, производството и търговията със строителни материали за дома, офиса, хотела, градината. Притежава два строителни хипермаркета с бранда "Алати" - в Пловдив и във Варна, както и складове в с. Костиево, в София и Русе.

През миналата година дружеството откри в Пловдив логистична база и шоурум "Виктория керамик", разположени върху 12 000 кв.м площ, в които инвестира над 8 млн. лева.

За 2019 оборотът на компанията ще надхвърли 38 млн. лева, което е ръст от близо 10% спрямо предходната година. Плановете за 2020 предвиждат около 41 млн. лева приходи. През тази година предстои откриване на два нови магазина "Алати", които ще са по модела на досегашните фирмени търговски обекти – ще са разположени върху 4000 квадратни метра площ и ще предлагат около 50 000 артикула, обясни Руслан Стефанов.

През 2020 компанията планира да открие и два нови шоурума – в София и Русе. Заедно с предвидените 5 милиона лева за завода за мебели за баня инвестициите за 2020 г. ще надхвърлят 11 млн. лева, като част от тях ще са осигурени чрез кредити.

"В средносрочен план възнамеряваме да разширим веригата "Алати" с обекти във всички големи градове в страната", обобщи за "Капитал" Руслан Стефанов.

Пловдивската "Керамик груп" - собственик на строителните хипермаркети "Алати", изгражда завод за мебели за баня, в който ще вложи 5 млн. лева собствени средства. Строителната част ще приключи в края на тази година, а производството ще започне през първата половина на 2021, съобщи за "Капитал" Руслан Стефанов, основател и собственик на компанията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    При наличие на магистрала "Тракия" и планове за национално присъствие, можеха да инвестират в по-малък южен град. При цялата инвестиционна атмосфера в Пловдив, ще имат проблеми с поддържането на персонала.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK