Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 15 яну 2020, 15:25, 8298 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Испанският стартъп Jeff, който предлага пране и химическо чистене на дрехи през своята платформа, вече има 15 франчайз партньора в България. Това става месец след като компанията обяви, че навлиза в страната. Подписаните договори са с предприемачи в София и Пловдив, като първите обекти ще отворят още в началото на пролетта. Те ще бъдат разположени в централните части на градовете, уточниха от Jeff за "Капитал".

Интерес от предприемачи


Услугата на Jeff може да се ползва от клиенти както офлайн в пунктовете, така и онлайн през специално приложение, като прането им се взима и връща в дома в рамките на 48 часа. Цените зависят от избрания план и количеството дрехи. Повечето потребители на услугата са активни градски хора.

На франчайз партньорите си Jeff предоставя методологията, технологията и бранда си, а те осигуряват инвестицията в оборудване и обзавеждане, която е 50 хил. лв. От Jeff посочват, че услугата е била посрещната с огромен интерес от предприемачите, желаещи да започнат работа по бизнес модела й. Той на практика създава и изцяло нова пазарна ниша, тъй като по данни на компанията около 60% от потребителите по принцип преди не са използвали подобна услуга.

Компанията



Jeff е създадена преди четири години като платформа за доставка на пране до дома, като инициатори са трима испански младежи. Впоследствие са включени още две услуги - за красота (Beauty Jeff) и фитнес (Fit Jeff), а през 2017 г. компанията започва да предлага модела си на франчайз. През годините е привличала инвестиции от няколко фонда, а в момента брандът присъства в 40 държави с 2000 обекта и повече от 2 млн. клиенти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Продажбите на нови коли през март падат с 46%, целият пазар се свива с една трета Продажбите на нови коли през март падат с 46%, целият пазар се свива с една трета

Сривът при новите камиони е още по-голям: 65%

2 апр 2020, 772 прочитания

Пивоварите отчитат 20% директни загуби заради затворените хотели и заведения Пивоварите отчитат 20% директни загуби заради затворените хотели и заведения

Засега няма съкращения на работещи в бранша

2 апр 2020, 663 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BONONIA ESTATE – вдъхновение и традиции в модерното винопроизводство

Производственият директор Стефан Пирев разказва защо това е изживяване за любители и истински ценители

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10