С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 яну 2020, 15:25, 6259 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Испанският стартъп Jeff, който предлага пране и химическо чистене на дрехи през своята платформа, вече има 15 франчайз партньора в България. Това става месец след като компанията обяви, че навлиза в страната. Подписаните договори са с предприемачи в София и Пловдив, като първите обекти ще отворят още в началото на пролетта. Те ще бъдат разположени в централните части на градовете, уточниха от Jeff за "Капитал".

Интерес от предприемачи


Услугата на Jeff може да се ползва от клиенти както офлайн в пунктовете, така и онлайн през специално приложение, като прането им се взима и връща в дома в рамките на 48 часа. Цените зависят от избрания план и количеството дрехи. Повечето потребители на услугата са активни градски хора.

На франчайз партньорите си Jeff предоставя методологията, технологията и бранда си, а те осигуряват инвестицията в оборудване и обзавеждане, която е 50 хил. лв. От Jeff посочват, че услугата е била посрещната с огромен интерес от предприемачите, желаещи да започнат работа по бизнес модела й. Той на практика създава и изцяло нова пазарна ниша, тъй като по данни на компанията около 60% от потребителите по принцип преди не са използвали подобна услуга.

Компанията



Jeff е създадена преди четири години като платформа за доставка на пране до дома, като инициатори са трима испански младежи. Впоследствие са включени още две услуги - за красота (Beauty Jeff) и фитнес (Fit Jeff), а през 2017 г. компанията започва да предлага модела си на франчайз. През годините е привличала инвестиции от няколко фонда, а в момента брандът присъства в 40 държави с 2000 обекта и повече от 2 млн. клиенти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Руска фирма все пак може да строи "Български поток" 4 Руска фирма все пак може да строи "Български поток"

Още от самото начало има подозрения, че продължението на "Турски поток" тук ще се прави от руски компании, макар договорът да е с арабско дружество

25 фев 2020, 2657 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BONONIA ESTATE – вдъхновение и традиции в модерното винопроизводство

Производственият директор Стефан Пирев разказва защо това е изживяване за любители и истински ценители

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10