Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Jeff

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

9321 прочитания

Jeff

© Jeff


Испанският стартъп Jeff, който предлага пране и химическо чистене на дрехи през своята платформа, вече има 15 франчайз партньора в България. Това става месец след като компанията обяви, че навлиза в страната. Подписаните договори са с предприемачи в София и Пловдив, като първите обекти ще отворят още в началото на пролетта. Те ще бъдат разположени в централните части на градовете, уточниха от Jeff за "Капитал".

Интерес от предприемачи

Услугата на Jeff може да се ползва от клиенти както офлайн в пунктовете, така и онлайн през специално приложение, като прането им се взима и връща в дома в рамките на 48 часа. Цените зависят от избрания план и количеството дрехи. Повечето потребители на услугата са активни градски хора.

На франчайз партньорите си Jeff предоставя методологията, технологията и бранда си, а те осигуряват инвестицията в оборудване и обзавеждане, която е 50 хил. лв. От Jeff посочват, че услугата е била посрещната с огромен интерес от предприемачите, желаещи да започнат работа по бизнес модела й. Той на практика създава и изцяло нова пазарна ниша, тъй като по данни на компанията около 60% от потребителите по принцип преди не са използвали подобна услуга.

Компанията

Jeff е създадена преди четири години като платформа за доставка на пране до дома, като инициатори са трима испански младежи. Впоследствие са включени още две услуги - за красота (Beauty Jeff) и фитнес (Fit Jeff), а през 2017 г. компанията започва да предлага модела си на франчайз. През годините е привличала инвестиции от няколко фонда, а в момента брандът присъства в 40 държави с 2000 обекта и повече от 2 млн. клиенти.

Испанският стартъп Jeff, който предлага пране и химическо чистене на дрехи през своята платформа, вече има 15 франчайз партньора в България. Това става месец след като компанията обяви, че навлиза в страната. Подписаните договори са с предприемачи в София и Пловдив, като първите обекти ще отворят още в началото на пролетта. Те ще бъдат разположени в централните части на градовете, уточниха от Jeff за "Капитал".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK