С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 яну 2020, 15:25, 4252 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Испанският стартъп Jeff, който предлага пране и химическо чистене на дрехи през своята платформа, вече има 15 франчайз партньора в България. Това става месец след като компанията обяви, че навлиза в страната. Подписаните договори са с предприемачи в София и Пловдив, като първите обекти ще отворят още в началото на пролетта. Те ще бъдат разположени в централните части на градовете, уточниха от Jeff за "Капитал".

Интерес от предприемачи


Услугата на Jeff може да се ползва от клиенти както офлайн в пунктовете, така и онлайн през специално приложение, като прането им се взима и връща в дома в рамките на 48 часа. Цените зависят от избрания план и количеството дрехи. Повечето потребители на услугата са активни градски хора.

На франчайз партньорите си Jeff предоставя методологията, технологията и бранда си, а те осигуряват инвестицията в оборудване и обзавеждане, която е 50 хил. лв. От Jeff посочват, че услугата е била посрещната с огромен интерес от предприемачите, желаещи да започнат работа по бизнес модела й. Той на практика създава и изцяло нова пазарна ниша, тъй като по данни на компанията около 60% от потребителите по принцип преди не са използвали подобна услуга.

Компанията



Jeff е създадена преди четири години като платформа за доставка на пране до дома, като инициатори са трима испански младежи. Впоследствие са включени още две услуги - за красота (Beauty Jeff) и фитнес (Fit Jeff), а през 2017 г. компанията започва да предлага модела си на франчайз. През годините е привличала инвестиции от няколко фонда, а в момента брандът присъства в 40 държави с 2000 обекта и повече от 2 млн. клиенти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите

Начинът на живот дава предимство на страната, но проблем остава привличането на кадри, показва глобалният индекс GTCI

28 яну 2020, 609 прочитания

"Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика "Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика

Германско-българската камара връчва своите награди за 16-а поредна година

28 яну 2020, 1235 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BONONIA ESTATE – вдъхновение и традиции в модерното винопроизводство

Производственият директор Стефан Пирев разказва защо това е изживяване за любители и истински ценители

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10