С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 яну 2020, 13:10, 1427 прочитания

BAE Systems ще придобие GPS бизнеса на Collins Aerospace за 2 млрд. долара

Британската компания се стреми да разшири дейността си в САЩ

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Британската отбранителна компания BAE Systems ще инвестира 2.2 млрд. долара за разширяването на операциите си с електронни системи, базирани в САЩ. Тя ще придобие за 1.93 млрд. долара глобалния бизнес с GPS системи от американската компания Collins Aerospace, която е част от американския конгломерат United Technologies. Така също дава 275 млн. долара за бизнеса с военни радиосистеми на американската компания Raytheon. Сделките ще затвърдят водещата позиция на BAE Systems като водещ доставчик на американската армия, пише Financial Times.

Разширяване


Придобиването на Collins Aerospace за 1.93 млрд. долара е най-голямата сделка на BAE Systems за повече от десетилетие. Сделката ще се финансира чрез дълг. Второто придобиването ще бъде платено в брой.

През юни 2019 г. Raytheon и United Techologies обявиха, че ще слеят бизнесите си, създавайки компания на стойност около 121 млрд. долара. Тъй като дейностите на двете компании не се припокриват изцяло, антитръстовите регулатори в САЩ ги задължиха да се освободят от определени активи. По този начин звената, които BAE Systems ще купи, излязоха на пазара.

"Рядко се случват два бизнеса с подобно качество, с толкова силни перспективи за растеж и толкова близки до портфолиото ни, да могат да бъдат придобити", казва Чарлз Уудбърн, главен изпълнителен директор на BAE Systems. Сделките значително ще засилят бизнеса с електронни системи на отбранителната компания, който е приоритет за тях, споделя Уудбърн.



Очакван растеж на приходи

Уудбърн отбелязва, че и двете звена са съсредоточени в ключови за американската отбрана сфери. Collins Aerospace проектира и разработва военни GPS системи чрез M-Code технологии. Продуктите на компанията ще бъдат задължителни след октомври 2020 г. за всички американски военни оборудвания, включващи GPS системи.

Звеното за военни радиосистеми на Raytheon проектира, произвежда и снабдява с тях американската армия, както и други производители на самолети.

Според представители на британската компания придобиването на звената ще допринесе за значително увеличение в приходите и паричните потоци на BAE Systems. GPS бизнесът на Collins Aerospace е генерирал общи приходи от 254 млн. долара през 2018 г. Постъпленията на радиозвеното на Raytheon през 2019 г. са били около 125 млн. долара. През тази година се очаква GPS бизнесът на Collins Aerospace да осигури приходи от 359 млн. долара и печалба преди лихви, данъци и амортизации от около 127 млн. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 193 прочитания

"България ер" подписа codeshare споразумение с Qatar Airways 1 "България ер" подписа codeshare споразумение с Qatar Airways

Пътниците на близкоизточната авиокомпания ще се възползват от 2 дестинации на българската - Варна и Бургас

18 фев 2020, 526 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
В България 62% от работодателите изпитват недостиг на кадри

Проучване на ManpowerGroup показва с какво компаниите могат да спечелят служителите

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10