Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

"Планираме внимателно на етапи всяка стъпка от развитието на бизнеса си в България. Изминалата 2019 г. беше годината на подобряване на обслужването", казва Андрей Попеску
"Планираме внимателно на етапи всяка стъпка от развитието на бизнеса си в България. Изминалата 2019 г. беше годината на подобряване на обслужването", казва Андрей Попеску
"Планираме внимателно на етапи всяка стъпка от развитието на бизнеса си в България. Изминалата 2019 г. беше годината на подобряване на обслужването", казва Андрей Попеску    ©  еMAG
"Планираме внимателно на етапи всяка стъпка от развитието на бизнеса си в България. Изминалата 2019 г. беше годината на подобряване на обслужването", казва Андрей Попеску    ©  еMAG
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Профил

Андрей Попеску има опит в областта на електронната търговия, продажбите, ценообразуването и човешките ресурси. В момента е директор за бизнеса на онлайн търговеца eMAG в България от април 2019 г. Преди това е бил търговски директор на компанията тук. В групата е от 2015 г., като е допринесъл за развитието на системата за автоматично ценообразуване, която води до повишаване на възвращаемостта. Преди eMAG e работил като консултант и бизнес анализатор в Deloitte Romania. Има МВА от Maastricht School of Management Romania, както и магистърска степен по финанси от икономическия университет в Букурещ.

Компанията

eMAG e най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа с приходи над 1 млрд. евро за 2018 г. Основана от румънски предприемачи през 2001 г., впоследствие тя разширява бизнеса си в България, Унгария и Полша. През 2012 г. южноафриканската медийна група Naspers влиза като мажоритарен акционер и в момента държи 74.2% от eMAG, а останалите 25.8% са собственост на изпълнителния директор Юлиан Станчу. В България търговецът работи от 2012 г., като приходите тук до неотдавна минаваха през румънското дружество Dante International, а от миналата година през българското "Емаг интернешънъл", в което работят над 160 души. Цялостният годишен оборот ще стане ясен при обявяването на резултатите за 2019 г., но само за последния Черен петък през ноември достигна поръчки за 40.78 млн. лв.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mkl13629719 avatar :-|
    mkl13629719
    • - 1
    • + 1

    Логично, в България на практика липсва местна конкуренция и всекакви емаг, едигитал и пр, могат да генерират двуцифрен ръст без проблем. От родните смешни гаражни предприемачи не става и чеп за зеле, камо ли те да покоряват чужди пазари.

    Нередност?
  • 2
    gogich avatar :-|
    Гогич
    • + 4

    Е-маг са ОК, но малко конкуренция няма да е излишна. Защо не и от гигантите в бизнеса, Амазон или някоя от китайските еквиваленти - Алабаба, Банггууд и т.н. То и сега може да се поръча от тях, но доставката е по-бавна, а и гаранционното обслужване е проблем на такива разстояния. Местните бизнесмени да се огледат за сътрудничество и защо не складът да е до София, която е в средата на Балканите.

    Нередност?
Нов коментар