3-годишната софийска компания, която струва над 37 млн. долара
Маркетинг платформата SMSBump беше продадена на американската Yotpo в третата по големина сделка за българско софтуерно дружество


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Българската маркетинг платформа SMSBump беше продадена на американската компания Yotpo.
- Това е третата по големина сделка за придобиване на местна софтуерна компания.
- Компанията в София ще продължи да се развива като R&D център на Yotpo.
Стотиците създадени стартъп компании в България получиха силен позитивен пример - двама техни колеги, финансирани от ангел и фонда за рискови инвестиции Eleven успяват да продадат компанията си за десетки милиони на американско дружество. Новината накратко: Yotpo придоби софийската SMSBump, която разработва платформа за SMS маркетинг. Нейни основатели и мажоритарни собственици са Михаил Стойчев и Георги Петров.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове