Tesla се доказва като автопроизводител

Компанията се справя с проблеми много по-бързо, отколкото конкурентите си

Tesla не е като другите автомобилни производители в опитите си да "ускори трансформацията към устойчива енергия". Мисията на повечето компании е не толкова да спасят планетата, колкото да продадат колкото се може повече коли. Въпреки технологичния си напредък при електрическите коли Tesla все още има проблеми с това да произвежда масово автомобили. В последно време обаче компанията започна да достига собствените си производствени цели и дори работи на печалба. Подобни скромни постижения привличат още повече инвеститорите. Пазарната капитализация на Tesla премина кота 100 млрд. долара през януари и вече изостава само от един автопроизводител - японският гигант Toyota. Фирмата струва повече от германската Volkswagen, която миналата година произведе над 10 млн. коли, 30 пъти повече, отколкото Tesla. Tesla струва на борсата два пъти, повече отколкото премиум конкурентите си BMW (пазарна капитализация 47.5 млрд. долара) и Daimler (51.2 млрд. долара).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал