Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 фев 2020, 15:30, 2361 прочитания

"Кауфланд България" с 30% годишен ръст на продажбите на текстилни изделия под собствени марки

Веригата предлага над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Кауфланд България" отчита 30% ръст на продажбите на текстилни изделия през миналата година под собствени марки, съобщи за "Капитал" Елисавета Андонова от отдела за корпоративни комуникации. Компанията все още не е обявила годишните си резултати в страната, а през 2018 приходите й достигнаха 1.572 млрд. лв.

Веригата предлага дрехи и текстилни изделия под шест собствени бранда: Oyanda (за жени), Tawnland (за мъже), Kuniboo (за най-малките), Hip&Hopps (за деца в училищна възраст), Newletics (за спорт), Liv&Bo (за дома). Под тях се предлагат над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук.


Според глобалните стандарти

Дрехите под собствените марки на веригата са сертифицирани по стандарта GOTS, който гарантира устойчивото производство на текстил по цялата верига - биологично произведени естествени суровини, екологични и социално отговорни производствени процеси, опаковане, прозрачно обозначаване.

Един продукт може да носи "GOTS органичен етикет", само ако е произведен от поне 95% естествено отгледани органични влакна, а за да притежава печата на GOTS "Произведено от", се изискват поне 70%.



Памукът, от който са произведени собствените текстилни марки на "Кауфланд", както и работното облекло на екипа на компанията, се отглежда органично, което означава по-малък разход на вода в сравнение с конвенционалните методи, без изкуствени торове, химически дефолианти и хлор. Над 200 продукта от собствения текстил на "Кауфланд" са създадени от 100% биопамук (артикули под марката Kuniboo), съобщиха от веригата.

Текстилът под собствените марки е сертифициран и по стандарта Ökotex 100, който гарантира, че всички части на артикула (материя, копчета, етикети, цветове, конци, ципове) отговарят на поставените изисквания и критерии.

По-малко пластмаса

За опаковките на текстилните изделия вместо пластмаса компанията използва хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC (за устойчиво стопанисване на горите по целия свят).

Веригата си е поставила за цел до 2025 г. да намали използването на пластмаса с най-малко 20% и да гарантира 100% рециклируемост на пластмасовите опаковки на собствените марки продукти.

Лимитираната спортна линия дрехи Newletics например е изработена от рециклируеми P.E.T. бутилки, риболовни мрежи и пластмасови отпадъци. Колекцията е част от международната стратегия RЕset Plastic на дружеството майка Schwarz Group, която се основава на пет основни направления: REduce, REdesign, REcycle, REmove, REsearch.

От 2013 г. "Кауфланд" не използва твърди пластмасови микрочастици при създаването и производството на собствените си козметични, санитарни и хигиенни марки продукти, уточниха от компанията.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Каргото на летище София се увеличава Каргото на летище София се увеличава

Броят на пътниците от началото на извънредното положение се е свил 4.3 пъти

7 апр 2020, 298 прочитания

Инвестбанк вече е собственик на активите на "Химко" 3 Инвестбанк вече е собственик на активите на "Химко"

Прехвърлянето е заради неизплатен заем на купувача на фалиралия завода "Метахим импекс"

7 апр 2020, 781 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
КПКОНПИ видя конфликт на интереси при бившия шеф на НЕК

Причината е, че като член на борда на БЕХ Петър Илиев си е гласувал по-високо възнаграждение

Още от Капитал
Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10