"Кауфланд България" с 30% годишен ръст на продажбите на текстилни изделия под собствени марки

Веригата предлага над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук

   ©  Надежда Чипева
   ©  Надежда Чипева

"Кауфланд България" отчита 30% ръст на продажбите на текстилни изделия през миналата година под собствени марки, съобщи за "Капитал" Елисавета Андонова от отдела за корпоративни комуникации. Компанията все още не е обявила годишните си резултати в страната, а през 2018 приходите й достигнаха 1.572 млрд. лв.

Веригата предлага дрехи и текстилни изделия под шест собствени бранда: Oyanda (за жени), Tawnland (за мъже), Kuniboo (за най-малките), Hip&Hopps (за деца в училищна възраст), Newletics (за спорт), Liv&Bo (за дома). Под тях се предлагат над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се