Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Britsih American Tobacco мигрира Victory, последният бранд, купен от "Булгартабак", в Rothmans
Britsih American Tobacco мигрира Victory, последният бранд, купен от "Булгартабак", в Rothmans
Britsih American Tobacco мигрира Victory, последният бранд, купен от "Булгартабак", в Rothmans    ©  Надежда Чипева
Britsih American Tobacco мигрира Victory, последният бранд, купен от "Булгартабак", в Rothmans    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • След десетгодишна доминация на Karelia като най-продаваната марка Rothmans започва да я измества.
  • Последната останала марка на "Булгартабак" - Victory, мигрира към световния бранд на ВАТ.
  • Цигареният пазар отново расте с почти двуцифрен ръст в стойност и е надхвърлил 3.2 млрд. лв., а на бездимните е около 200 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар