

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- След десетгодишна доминация на Karelia като най-продаваната марка Rothmans започва да я измества.
- Последната останала марка на "Булгартабак" - Victory, мигрира към световния бранд на ВАТ.
- Цигареният пазар отново расте с почти двуцифрен ръст в стойност и е надхвърлил 3.2 млрд. лв., а на бездимните е около 200 млн. лв.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.