Leanplum привлече още 27 млн. долара инвестиции
Съоснованата от българина Момчил Кюркчиев компания за мобилен маркетинг вече е получила общо финансиране за 125 млн. долара


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Базираната в Силициевата долина компания за мобилен маркетинг Leanpum, която е съоснована от българския предприемач Момчил Кюркчиев, привлече финансиране за още 27 млн. долара. Сумата е част от започналия преди години инвестиционен рунд D, в който бяха набрани досега 52 млн. долара, а общо досега компанията е получила 125 млн. долара. Оценката й не е известна.
Новото финансиране е водено от досегашните инвеститори Norwest Venture Partners и Shasta Ventures, а в него участват и Kleiner Perkins, Canaan както и българският фонд LAUNCHub. От Leanplum съобщиха, че парите ще бъдат използвани за развитие и маркетинг на продукта на компанията. В същото време бяха обявени и значителни промени в управлението на фирмата. Джордж Керик влиза в Leanplum като президент и главен изпълнителен директор и поема управлението на всички екипи и процеси в компанията. Той има значителен опит в Силициевата долина, където е ръководил фирми като A.C. Nielsen, Flycast, Placeware, Wine.com и Tapjoy. Шери Хюстън пък е новият финансов директор, като е заемала същата длъжност и в Comscore и LiquiBox. Досегашният изпълнителен директор Мюмчил Кюркчиев става главен продуктов директор.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.