Бивш директор във Facebook създава екоорганизация за натиск върху големи фирми
Групата цели да помогне на служителите в големи фирми да подтикнат работодателите си към промяна


Кристина Кърпичева

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Бившият директор по устойчивостта във Facebook Бил Уейл обяви създаването на организация, чиято цел е да помага на служителите в големите компании да натискат работодателите си към солидарност в борбата с климатичните промени, съобщава Reuters. Тя ще носи името ClimateVoice.
Малко след подписването на Парижкото споразумение за климата стотици фирми поеха ангажимента да променят собствената си дейност с цел ограничаване на вредните емисии. Проблемът според Уейл е, че повечето от тези фирми са се ограничили до промяна единствено на собствената си дейност, вместо да се застъпят за предприемането на по-широки мерки, необходими за предотвратяването на потенциална глобална катастрофа.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.