Летище Пловдив пак ще се концесионира
Решението е взето на днешното заседание на Министерския съвет
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Започва поредният опит за концесиониране на летище Пловдив. На днешното заседание на Министерския съвет беше обявен стартът на новата процедура по намиране на стопанин.
Последният опит беше прекратен през октомври 2018 г. Държавата беше на път да подпише договор през лятото на 2018 г. за 35 години с китайската HNA Airport Group. Победителят обаче се отказа поради бизнес проблеми в собствената си страна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Понеже след години "умуване", Мутрата успя да намери чудесен концесионер на Летище София...
Голяма мъка с тези летища. Докато си ги разпределят все ще е така.
Пловдив е интересен от гледна точка на това че има един полет на Райън който винаги е пълен но други не се появяват. Има нещо сбъркано.
Китайска успешна инвестиция у нас няма. Има някакви опити, всички под въпрос, с неясен резултат.
Българите имаме преекспонирани очаквания, когато стане дума за Китай и инвеститори.
А пък те дори не са бизнесмени, като всички други, понеже не се знае на кой етап точно от развитието на компаниите им ККП ще реши, че трябва да ги контролира.
В Пловдив се говори непрекъснато за някаква масивна китайска инвестиция и това е добра тема за маса.
Ако летището го бяха дали на местният консорциум, поне щеше да има развитие някакво.
Китайските инвестиции са като еднорог. Всички са чували за тях но никой не ги е виждал. А телешкия възторг на масата Бг население по Китай и Русия е напълно непонятен за мен.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход