Amazon се бори с изкуствено завишените цени на продукти заради коронавируса

Маски и дезинфектанти за ръце се предлагат от търговци партньори на цени с 2000% по-високи от обичайните

Над 1 млн. продукта са били премахнати заради подвеждаща продуктова информация или спекула във връзка с коронавируса
Над 1 млн. продукта са били премахнати заради подвеждаща продуктова информация или спекула във връзка с коронавируса    ©  Reuters
Над 1 млн. продукта са били премахнати заради подвеждаща продуктова информация или спекула във връзка с коронавируса
Над 1 млн. продукта са били премахнати заради подвеждаща продуктова информация или спекула във връзка с коронавируса    ©  Reuters

Amazon се бори да овладее постоянно покачващите се цени на продукти от търговци партньори, които капитализират страховете на клиентите, породени от разпространението на новия коронавирус.

Дезинфектантите за ръце и предпазните маски се предлагат на цени с 2000% по-високи в сравнение с тези в търговската мрежа, съобщава Financial Times. Това се случва въпреки твърденията на компанията, че е премахнала "десетки хиляди" обяви и че следи продуктите изкъсо.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се