Датската компания за играчки LEGO обяви приходи от над 5.7 млрд. долара за миналата година, с 6% по-високи от 2018 г. Продажбите са се увеличили с над 5.5%, като нетната печалба за 2019 г. е близо 1.25 млрд. долара, с 3% по-висока от предходната година. Най-печеливши за компанията продължават да бъдат играчките, свързани със Star Wars, Harry Poter, Marvel Avengers и принцесите от Disney. Изпълнителният директор на компанията Нилс Кристиансен сподели, че последната година е била добра за LEGO, като компанията е успяла да увеличи пазарния си дял във всички основни сегменти. Ръстът на продажбите в Китай е над 10% за разлика от Европа и САЩ, където той е по-малък.
Увеличението на пазарния дял
Компанията разширява своето глобално присъствие, отваряйки 150 магазина с марка LEGO, надграждане на фирмения сайт за увеличаване на онлайн продажбите и засилване на сътрудничеството с вече настоящите търговски партньори. LEGO вече има 570 магазина по целия свят, като планира да отвори приблизително 150 още през 2020 г., като повечето от тях са планирани в Китай. Посетителите на обновения сайт на LEGO са се увеличили с 27% през 2019 г., което също допринася за растежа на продажбите през изминалата година.
Китай продължава да бъде основен пазар за LEGO Group. През 2019 г. компанията разшири присъствието си там до 140 магазина за търговия на дребно в 35 града, включително магазини на ключови дестинации в Пекин и Шанхай. През 2020 г. групата планира да отвори допълнителни 80 магазина в около 20 нови града. Освен това компанията ще увеличи присъствието си онлайн, като наскоро поднови партньорството си с Tencent като част от плановете за увеличение на продажбите през интернет.
Устойчив бизнес
През изминалата година LEGO увеличи енергийната си консумация от възобновяеми източници на енергия чрез инвестиции в слънчева и вятърна енергия и стартира Replay, пробна програма за насърчаване на рециклирането на LEGO продукти. Компанията изрази намерения през 2020 г. да увеличи значително инвестициите в инициативи за устойчивост, фокусирани върху децата и околната среда. Освен това ще направи продуктите и опаковките на продуктите си по-безопасни за околната среда, като очаква до 2025 г. да използва само биоразградими опаковки, с което постепенно да премахне използването на пластмасови опаковки за еднократна употреба в компанията.
Датската компания за играчки LEGO обяви приходи от над 5.7 млрд. долара за миналата година, с 6% по-високи от 2018 г. Продажбите са се увеличили с над 5.5%, като нетната печалба за 2019 г. е близо 1.25 млрд. долара, с 3% по-висока от предходната година. Най-печеливши за компанията продължават да бъдат играчките, свързани със Star Wars, Harry Poter, Marvel Avengers и принцесите от Disney. Изпълнителният директор на компанията Нилс Кристиансен сподели, че последната година е била добра за LEGO, като компанията е успяла да увеличи пазарния си дял във всички основни сегменти. Ръстът на продажбите в Китай е над 10% за разлика от Европа и САЩ, където той е по-малък.
0 коментара