Amazon ще започне да предлага на конкурентите технологията си за безкасово пазаруване

Технологичният гигант вече пусна най-големия си подобен магазин в Сиатъл

Amazon създаде уебсайт justwalkout.com, за да промотира технологията си за безкасово пазаруване
Amazon създаде уебсайт justwalkout.com, за да промотира технологията си за безкасово пазаруване    ©  Reuters
Amazon създаде уебсайт justwalkout.com, за да промотира технологията си за безкасово пазаруване
Amazon създаде уебсайт justwalkout.com, за да промотира технологията си за безкасово пазаруване    ©  Reuters

Amazon ще предлага технология за безкасово пазаруване на конкуренти извън брандираните локации на компанията Amazon Go и Amazon Go Grocery. Това става ясно от информацията на сайта, който компанията е изготви, за да промотира технологията си: justwalkout.com.

Компанията на Джеф Безос описва технологията си като подобна на тази, която използват автомобилите без шофьор - комбинация от видеонаблюдение, сензори и изкуствен интелект. Just Walk Out проследява клиентите още с влизането им в магазина, което става благодарение на мобилно приложение. Основата на технологията е разпознаването и различаването на добавените в количката продукти от разгледани и върнати на рафта. След като приключи с пазаруването, клиентът напуска магазина, плащайки през приложението на Amazon с картата си, като получава за това виртуална касова бележка.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се