Как вериги и онлайн търговци в България реагират на коронавируса
Компании затягат хигиената, въвеждат нови правила за пазаруване и доставка на храни
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Търговците в България уверяват, че не очакват дефицит на стоки заради коронавируса. В последните седмици обаче са под голям натиск - препълнени колички за пазаруване, презапасяване с продукти, поизпразнени щандове на някои места.
Увеличават се и поръчките на хранителни и други продукти по интернет. Онлайн супермаркетът eBag.bg дори публикува съобщение, че поради голямо натоварване временно преустановява приемане на нови поръчки до 18:00 ч. на 13.03.2020 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Това, че веригите нямат онлайн доставки е голям минус и е почти обидно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.