Как вериги и онлайн търговци в България реагират на коронавируса

Компании затягат хигиената, въвеждат нови правила за пазаруване и доставка на храни

Дезинфекция срещу коронавирус на столичния пазар "Димитър Петков"
Дезинфекция срещу коронавирус на столичния пазар "Димитър Петков"
Дезинфекция срещу коронавирус на столичния пазар "Димитър Петков"    ©  Велко Ангелов
Дезинфекция срещу коронавирус на столичния пазар "Димитър Петков"    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Търговците в България уверяват, че не очакват дефицит на стоки заради коронавируса. В последните седмици обаче са под голям натиск - препълнени колички за пазаруване, презапасяване с продукти, поизпразнени щандове на някои места.

Увеличават се и поръчките на хранителни и други продукти по интернет. Онлайн супермаркетът eBag.bg дори публикува съобщение, че поради голямо натоварване временно преустановява приемане на нови поръчки до 18:00 ч. на 13.03.2020 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vzoran avatar :-|
    vzoran
    • + 2

    Това, че веригите нямат онлайн доставки е голям минус и е почти обидно.

    Нередност?
Нов коментар