Ikea отвори виртуален магазин в китайската платформа Tmall
Компанията описва хода като "тест" и гледа на него като възможност да достигне до повече китайски клиенти


Снежина Пашинова

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Ikea започна да продава мебелите си чрез онлайн платформа за търговия от трета страна. Шведският производител отвори виртуален магазин в потребителска платформа, собственост на гиганта Alibaba, в опит да достигне до повече китайски клиенти.
Най-големият производител на обзавеждане в света започна да търси възможности как и къде да продава с помощта на водещите онлайн сайтове за търговия преди повече от две години, съобщава Financial Times. През миналата седмица компанията е започнала да продава маси със столове, скринове и още 3800 други продукта в B2C платформата Tmall.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход