Никола Николов от Domino’s: Поръчките на пици пораснаха с 10%, но вече са основно за обяд

Доставките са бавят, транспортът поскъпна, логистиката е сложна, казва собственикът и управител в компанията пред "Капитал"

"Нямаме намерение да освобождаваме хора", казва Никола Николов
"Нямаме намерение да освобождаваме хора", казва Никола Николов
"Нямаме намерение да освобождаваме хора", казва Никола Николов    ©  Юлия Лазарова
"Нямаме намерение да освобождаваме хора", казва Никола Николов    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Компанията за доставка на пици Domino's има 21 обекта в страната - засега в София, Варна и Пловдив, които прилагат американски модел за бърза доставка до дома до 30 минути от поръчката. Веригата заработи в България през 2010 г. през дружеството на Никола Николов и Лазгин Маджид "ЛН сълюшънс", което взе франчайз правата за страната и за Сърбия. За 2019 г. българската компания отчита 50 млн. лева приходи от продажби, като ръстът спрямо 2018 г. е 19%. "Капитал" попита Никола Николов, собственик и управител в "Domino's България", за ситуацията на пазара сега - след въвеждане на извънредното положение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vzoran avatar :-|
    vzoran

    Доминос и всички доставчици на храна ще имат голяма възможност, но лично за мен има голям риск в случай че храната е приготвена от човек, който е заразен но без симптоми. Трябва по добър протокол, това което правят в момента според мен е недостатъчно и ще спра да поръчвам. Очаквам да съобщават ежечасно за състоянието на обектите и персонала. Ако имат човек със симптоми трябва да му съдействат да се изследва и тества. Да самоизолира 21 дни персонала който е бил в контакт с колега с положителен резултат за covid. Да дезинфекцират обекта и едва след това да продължат работа. Да изолират контактите между куриерите и персонала който приготвя храната. Трябва да са максимално публични за предприети действия вътре в обектите със видео в реално време на пример.

    Нередност?
  • 2
    dabeda avatar :-|
    Da be.. da..

    До коментар [#1] от "vzoran":

    Тази дописка, уважаеми, е адверториал с рекламна цел - да ни убеди какви змейски мерки са взели, как, въпреки затруднените съплайчеинс, меринджеймънта се справя геройски да доставя замразен фаст фууд, въперки спада на печалбите,, как персонала търка неспирно и е опакован като за ебола, а деливери бойс рискуват, за да доставят пици...
    А, и ако може... държавата да не праща санитарни инспектори..

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал