Купи сега, получи после
Малки компании по света разчитат на предплатените ваучери, за да спасят бизнеса си
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Сравненията на пандемията с шока от Втората световна война вече са клише. Но в опитите си за оцеляване множество малки бизнеси по света се обръщат към решение, използвано именно в началото на 40-те години на миналия век. Тогава, за да финансират армията си, САЩ продават военни облигации на 75% от номиналната им стойност, които след 10 години могат да бъдат продадени по-скъпо.
Съвременният модел, на който малки бизнеси залагат за бързо финансиране и покриване на настоящите си разходи, са предплатените ваучери. Те дават възможност на клиентите да платят определена по-ниска сума сега и да се възползват от предлаганата услуга по-късно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Никак не е лоша идеята! Онзи брадатия от организацията вместо да реве по телевизията, можеше да предложи това!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.