Шокът понякога ражда успех
Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании
В период на изключително сложни и мрачни прогнози за икономическото бъдеще много компании се опитват да променят бизнес моделите си. Някои, чиито служители отдавна имат опит с работата от дистанция (и съответно имат клиенти и поръчки), се справят по-добре. Но за други трансформацията е по-трудна и отнема време. Повечето мениджъри правят разчети, че мерките срещу коронавируса са временни и бизнесът ще се върне към нормалност след определено време - независимо дали 4 седмици или няколко месеца. Но за някои фирми промените може да са перманентни. Първите примери вече са видими, като най-общо могат да се разделят в три групи: по-дигитално, по-автоматизирано, нещо ново.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.