Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

В период на изключително сложни и мрачни прогнози за икономическото бъдеще много компании се опитват да променят бизнес моделите си. Някои, чиито служители отдавна имат опит с работата от дистанция (и съответно имат клиенти и поръчки), се справят по-добре. Но за други трансформацията е по-трудна и отнема време. Повечето мениджъри правят разчети, че мерките срещу коронавируса са временни и бизнесът ще се върне към нормалност след определено време - независимо дали 4 седмици или няколко месеца. Но за някои фирми промените може да са перманентни. Първите примери вече са видими, като най-общо могат да се разделят в три групи: по-дигитално, по-автоматизирано, нещо ново.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар