Модните търговски вериги се стремят да управляват запасите си
Да се справят с търсенето и предлагането при пандемия създава главоболие
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
"Никой не иска да купува дрехи, за да си стои вкъщи", каза Саймън Уолфсън, шеф на Next, пред анализатори през март. В същия разговор мениджмънтът на британския търговец на модни дрехи разкри, че може да загуби до 1 млрд. паунда (1.2 млрд. долара), или 25% от годишните си продажби през тази година заради пандемията от коронавирус..Дейността на търговските вериги за дрехи беше блокирана от задължителните карантирани в Европа и Америка. Тъй като продават несъществени стоки, много от тях, включително Next, бяха принудени да затворят складовете си и да спрат онлайн продажбите. Сезонните облекла ще останат непродадени.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Такива времена настъпват.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.