Позицията и интересът на "Летище Мюнхен" към "Летище София" не са се променили

Томас Вайер, главен финансов директор на "Летище Мюнхен" и фонда Meridiam, пред "Капитал"

Бъдещото летище София според визията на харесания от държавата концесионер
Бъдещото летище София според визията на харесания от държавата концесионер    ©  Meridiam
Бъдещото летище София според визията на харесания от държавата концесионер
Бъдещото летище София според визията на харесания от държавата концесионер    ©  Meridiam

Концесията на летище София е напът да бъде финализирана в изключително тежък момент за световната авиация. Невижданата криза на въздушния пазар заради COVID-19 със сигурност ще доведе до големи промени във въздуха като фалити на авиокомпании, консолидации и огромни предизвикателства за летищната, останали почти без пътници.

За бъдещ концесионер на летище София беше избрано обединението SOF Connect, като в него участие имат инвестиционният фонд Meridiam с 99% и строителната Strabag (1%), а летище Мюнхен има специален ангажимент към SOF Connect като трето лице - летищен оператор.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се