Пазарът на дезинфектанти се насища, компаниите вече изнасят за ЕС и Балканите

Производителите на козметика от Пловдивска област бързо пренастроиха дейността си

   ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Всички козметични компании в Пловдивска област пренастроиха производството си, за да реагират на бума на пазарно търсене на почистващи и дезинфекциращи препарати. Това каза за "Капитал" Гергана Андреева, изпълнителен директор на Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика.

Ситуацията с коронавируса само за седмица е изменила продуктовата структура на производителите, за да станат почистващите и дезинфекциращи препарати водещи в продажбите. За сметка на козметиката за лице и коса, като спадът при тях се компенсира от новото производство. "Очакванията в нашия бранш са, че за известно време производството и износът на продукти за почистване и дезинфекция ще компенсира спада в другите групи стоки - козметиката за лице и за коса. Тласък в износа даде разрешението отново да се продава в трети страни извън ЕС", коментира Андреева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар