Логистична компания отвори онлайн магазин за доставка на храни до дома
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Логистична компания отвори онлайн магазин за доставка на храни до дома

Логистичната база на дружеството

Логистична компания отвори онлайн магазин за доставка на храни до дома

"Берс лоджистикс" предлага продукти на клиентите си, които преди са отивали към хотели, ресторанти и външни пазари

Мара Георгиева
11535 прочитания

Логистичната база на дружеството

© ''Берс лоджистикс''


Експериментът с онлайн поръчки на храни за дома продължава и след няколко вериги и логистична компания ще пробва модела. Софийската фирма "Берс лоджистикс" отвори онлайн бакалия, съобщи за "Капитал" Николай Николов, съдружник и член на съвета на директорите. Тя предлага интернет платформа за продукти на свои клиенти, за които извършва логистични услуги.

"Хлеб и сол"

Интернет магазинът се нарича "Хлеб и сол", активен е от 6 април и вече е преминал тестовия период. Съдържа над 1000 артикула в различни категории - храни, напитки, козметика, за дома и офиса, за майки и деца, домашни любимци. Предстои следващо зареждане с още 1000 продукта, уточни Николов.

Бакалията предлага доставки до дома на клиентите на територията на София, включително в Симеоново, Драгалевци, Бояна, Горна баня, Герман, Панчарево, Бистрица, Банкя, Кубратово, Световрачене, Негован, Чепинци, Долни Богров, Горни Богров, Кривина, Казичене.

Минималната поръчка от сайта е 30 лева, а доставки се извършват от вторник до петък. Цената на доставката е 5 лева, като за поръчки над 50 лева е безплатна.

"Тепърва се учим как да продаваме на дребно, но имаме добра основа. Управляваме над 50 000 кв. м складови площи в седем логистични центъра, над 120 големи превозни средства под температурен режим, техника, подготвени служители, ноу-хау. Притежаваме и международен сертификат IFS Logistics, който осигурява прозрачност по цялата верига на доставките", коментира Николов.

"Хлеб и сол" не е универсален супермаркет. Голямата част от продуктите не са познати като марки, защото досега са били предназначени за ХоРеКа канала или за износ. "С всяка компания се уговаряме конкретно при какви търговски условия да продаваме. Установихме, че в момента действат над 60 онлайн магазина за доставка на хранителни продукти. Не се конкурираме с тях като цена, не целим масовия пазар. Предлагаме малко познати брандове на български производители. Извършваме логистична дейност от А до Я, знаем как да обслужим стоката без компромис в температурен режим, контрол на достъп, санитарно-хигиенни изисквания", обобщава Николай Николов.

Нито един от заетите в "Берс лоджистикс" не е загубил работата си заради извънредното положение. Компанията дори е привлякла служители от партньорски фирми, чиито продукти се предлагат в онлайн бакалията. След раздвижване на икономиката те ще се върнат в старата си фирма, обясни Николай Николов.

"Хлеб и сол" ще разширява градовете за доставка и предложенията от продукти за продажба. Плановете предвиждат да се увеличи предлагането на пресни плодове и зеленчуци.

"Берс лоджистикс" е логистичен оператор на бързооборотни стоки и стоки под температурен режим със 17-годишна история. Компанията е основен логистичен партньор на "Метро", "Т маркет" и "Билла", освен това обслужва над 200 други компании - вносители, търговци, производители на продукти за ХоРеКа канала, износители. Извършва и микродистрибуция до малки магазинчета в София, Пловдив и Варна, предлага и решения за онлайн търговия на клиентски фирми, които не трябва да поддържат собствена организация на логистичната дейност.

Приходите на "Берс лоджистикс" за 2018 г. са 4.3 млн. лв. и почти се удвояват в сравнение с 2017, а печалбата - 59 хил. лв.

Експериментът с онлайн поръчки на храни за дома продължава и след няколко вериги и логистична компания ще пробва модела. Софийската фирма "Берс лоджистикс" отвори онлайн бакалия, съобщи за "Капитал" Николай Николов, съдружник и член на съвета на директорите. Тя предлага интернет платформа за продукти на свои клиенти, за които извършва логистични услуги.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

8 коментара
  • 1
    kiro1234 avatar :-|
    kiro1234

    Цените са доста високи.
    Вярно е че има разходи, но все така са високи.

  • 2
    dilianch avatar :-|
    dilianch

    Цените са по-високи от кварталните магазинчета дори, да не говорим за веригите, а нямат и достатъчно разнообразие.
    При това искат и пари за доставка.
    Няма как да ме спечелят като клиент.

  • 3
    rri34657997 avatar :-|
    Florence

    Цените наистина изглеждат високи, но пък предлагат страхотна селекция италиански колбаси и паста :)) струва си, особено сега без Чичоне/ Лео'с наоколо.

  • 4
    ogh48658000 avatar :-|
    ogh48658000

    От позицията на клиент, мога да кажа, че цените са съобразени с качеството на продуктите. Нека бъдем реалисти няма как да получиш чисти продукти, на цената на бъканите с е-та и още не се знае какво. Не се бях замисляла за таксата доставка, защото пазарувам така да се каже по наедро, но бърза справка всички онлайн магазини от които съм пазарувала до сега, се оказа, че всички имат такса за доставка за под определена сума.

  • 5
    huu1588179489658011 avatar :-|
    huu1588179489658011


    До коментар [#] от "
    dilianch
    ":

    Вярно всеки има право на мнение, ама твоето звучи пресилено. Чак пък по-високи цени от кварталите магазинчета - съмнявам се. Изказването за разнообразието също е въпрос на гледна точка - някои търсят не хиляда ниско качествени продукти на ниска цена, а селекция на качествени такива. Отдавна пазарувам онлайн, поради ред причини, като спестяване на време, транспортни разходи и мъкнене и апропо няма онлайн доставчик без такса доставка за под определена сума, а ако знаете някой, моля информирате ме.

  • 6
    huu1588179489658011 avatar :-|
    huu1588179489658011


    До коментар [#] от "
    dilianch
    ":

    Вярно всеки има право на мнение, ама твоето звучи пресилено. Чак пък по-високи цени от кварталите магазинчета - съмнявам се. Изказването за разнообразието също е въпрос на гледна точка - някои търсят не хиляда ниско качествени продукти на ниска цена, а селекция на качествени такива. Отдавна пазарувам онлайн, поради ред причини, като спестяване на време, транспортни разходи и мъкнене и апропо няма онлайн доставчик без такса доставка за под определена сума, а ако знаете някой, моля информирате ме.

  • 7
    boyana.p avatar :-|
    Boyana Plamenova

    Имат качествен асортимент от деликатесни меса, сирена и вина, а пък обслужването при доставка е трепач.

  • 8
    vbk1588191665658037 avatar :-P
    Boril Ivanov

    Ами аз лично поръчвам вече за 3 път. Не съм сравнявал цените с кварталния магазин. За мен е важно, че поръчвам за 5 минути, не губя време да ходя до магазина и да мъкна пликове и стекове с вода. Има и доста качествени продукти, които рядко се намират в квартално магазинче. Опашките пред хипермаркетите няма какво да ги коментираме- щом искате евтино, редете си се на тях. За мен лично спестеното време компенсира каквито и да било разлики в цените.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK