Камиони от миналото
Спедиторите искат въвеждането на електронни товарителници, за да се намали обменът на хартиени документи по време на пандемията


2020 г. - годината на коронавируса. Дигитализацията е издигната в култ. Работи се от дома, семинарите са онлайн, училището също. Практиките по йога достигат до вас с помощта на компютъра. Дори пиенето на бира с приятели вече е дистанционно.
Шофьорите на камиони няма как да вършат работата си дистанционно, нищо че е 2020 г. Но в кабината на камиона някъде по пътищата на Европа те са принудени да пътуват с хартиените си товарителници. Договорът за превоза на стоката между изпращача на стоката и превозвача трябва в няколкото си оригинални копия да финишира в ръцете на всички по веригата на превоза - изпращач, получател, превозвач, спедитор. А после товарителницата продължава да има свой собствен хартиен живот и много след като е обиколила всички участници. Тя трябва да бъде съхранявана от тях 5+1 години, ако фирмата е имала ревизия, и 10+1 години, ако не е имала такава, в случай че бъде поискана от данъчните при проверка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.