Рекламният бизнес на Facebook показва "знаци на стабилност"

Приходите и печалбата на компанията растат въпреки спада в рекламодателска активност през март

Американският технологичен гигант Facebook е задържал растежа си по отношение на приходите и печалбата през първото тримесечие на годината, въпреки коронавируса. От януари до края на март фирмата е отчела приходи от 17.7 млрд. долара, 18% увеличение на годишна база, както и печалба от 4.9 млрд. долара, два пъти повече, отколкото година по-рано.

Facebook е понесла и някои удари от заразата, като спад в рекламодателската дейност през март, което от своя страна е свалило цената за реклама в социалните мрежи на фирмата с 16%, коментира финансовия директор на фирмата Дейвид Уенър. Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг добави, че вече се наблюдават "знаци на стабилност" през април и рекламодателската дейност се възстановява.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове