Рекламният бизнес на Facebook показва "знаци на стабилност"
Приходите и печалбата на компанията растат въпреки спада в рекламодателска активност през март
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Американският технологичен гигант Facebook е задържал растежа си по отношение на приходите и печалбата през първото тримесечие на годината, въпреки коронавируса. От януари до края на март фирмата е отчела приходи от 17.7 млрд. долара, 18% увеличение на годишна база, както и печалба от 4.9 млрд. долара, два пъти повече, отколкото година по-рано.
Facebook е понесла и някои удари от заразата, като спад в рекламодателската дейност през март, което от своя страна е свалило цената за реклама в социалните мрежи на фирмата с 16%, коментира финансовия директор на фирмата Дейвид Уенър. Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг добави, че вече се наблюдават "знаци на стабилност" през април и рекламодателската дейност се възстановява.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове