Ресторанти, хотели и фитнес зали са изправени пред бъдеще на социална дистанция
Бизнесите въвеждат креативни мерки за безопасност, за да се справят с кризата


Снежина Пашинова

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Посетители на едно от многото заведения за хранене - Pret A Manger, в Лондон бяха изправени пред много по-различно преживяване в сравнение с посещението им преди месец. Преди опашките за обяд се извиват извън вратата, докато сега се пет или шест души наведнъж. Прегради от плексиглас разделят персонала и клиентите до касите, а маркировките на пода сигнализират колко близо един до друг могат да стоят чакащите. Менюто, което обикновено включва около 60 продукта, е намалено до 11 и е разрешено само вземането на храна за вкъщи.
"Pret ще бъде много различен оператор", признава изпълнителният директор на веригата Пано Кристоу пред Financial Times. Той добавя, че ударът върху всички 500 обекта на фирмата в Обединеното кралство ще бъде "значителна крачка назад".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.