Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 3 май 2020, 12:48, 4316 прочитания

Wizz Air започва полети от София до Абу Даби от септември

Останалите линии ще се възстановяват, първоначално с по-малко честоти, като превозвачът ще реагира бързо на търсенето

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Wizz Air пуска полети между София и Абу Даби от септември. Компанията обяви днес пет нови маршрута от международното летище в Обединените арабски емирства. Останалите четири линии са до Будапеща и Букурещ, които започват от юни 2020 г., и Клуж-Напока и Катовице, които също като София стартират от септември 2020 г.

Всичко това е под условието, че авиационните дейности бъдат възобновени в съответните страни. "Така Wizz Air се превръща в първият европейски нискотарифен превозвач с полети до Абу Даби", написаха от компанията.


Авиокомпания в Абу Даби

Плановете на Wizz Air за 2020 г. включват и създаване на нискотарифна авиокомпания в Абу Даби. През март беше сключено споразумение, с което се формализира създаването на Wizz Air Abu Dhabi като местна авиокомпания със седалище в Абу Даби в партньорство между местната ADQ (доскоро позната като Abu Dhabi Development Holding Company) и Wizz Air. Това е първата авиокомпания на Wizz Air, създадена извън Европа, която се очаква да започне експлоатация по-късно тази година.

"Предвижда се Wizz Air да се съсредоточи върху създаването на маршрути до пазари, на които авиокомпанията има операции с висок растеж, а именно Централна и Източна Европа и Западна Европа, както и Индийския субконтинент, Близкия изток и Африка в дългосрочен план", обясняват сега от превозвача.



И други планове

Летателният капацитет на авиокомпанията по време на пандемията се е свил с безпрецедентните 97%. Тя съкрати средно около 25% от служителите си, като плановете й са да ги възстанови поетапно на работа.

От компанията вече обявиха, че не планират затваряне на бази, а ще наблегнат на някои от тях, където очакват повече растеж, и ще пренасочат самолети. В момента тя разполага със 121 самолета, но очаква през идната година доставка на още 20, като не се планира поръчката да бъде отказана.

Прогнозата е за постепенно възстановяване на линии, които първоначално ще са с по-малко честоти, като превозвачът смята да реагира бързо на повишаването на търсенето. Компанията обаче все още не може да каже докъде ще са първите възстановени полети от София.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв. 1 Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв.

Съдлъжници по договора за заем са собственикът на централата "Сигда" и дъщерното й "Пристанище ТЕЦ Езерово"

26 май 2020, 1752 прочитания

"Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове "Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове

Част от сумата е безвъзмездна по Програмата за развитие на селските райони

26 май 2020, 745 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Държавата вероятно ще даде жп поръчка за 200 млн. лв. на фирми на Ковачки

КЗК и ВАС върнаха обединението му в търга и въпреки по-високата цена то почти сигурно ще ремонтира линията София - Волуяк

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10