P&G със своите марки обединява усилията си с Български Червен кръст, за да подпомогнат здравната система и общностите по време на пандемията COVID-19
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

P&G със своите марки обединява усилията си с Български Червен кръст, за да подпомогнат здравната система и общностите по време на пандемията COVID-19

P&G със своите марки обединява усилията си с Български Червен кръст, за да подпомогнат здравната система и общностите по време на пандемията COVID-19

Компанията ще предостави над 90 000 лв. финансова подкрепа и продукти за ежедневна употреба за медицинския персонал на първа линия и засегнати семейства

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1938 прочитания

Procter & Gamble, производител на потребителски стоки за ежедневна употреба като Ariel, Fairy, Always и други, обяви дарение от над 90 000 лв. към Български Червен кръст, включващо финансова подкрепа, както и продукти за лична хигиена и такива за поддържане на дома. Дарението ще подкрепи няколко инициативи, целящи да помогнат за смекчаване на последствията от пандемията COVID-19 в страната, включително за закупуване на защитни средства за 1000 души медицински персонал.

Компанията ще подкрепи медицинския персонал на първа линия, като предостави на местната здравна система средства за закупуването на медицинско оборудване, необходимо за борба с пандемията. Успоредно с това компанията ще дари основни ежедневни продукти на P&G за онези, които са били сред най-силно засегнатите от пандемията, като медицинските лица на първа линия и семейства в нужда.

"Намираме се в трудни времена, които засягат не само бизнеси, а и нашите съседи, нашето общество - всяка част от нашия живот. Заедно P&G и Българският Червен кръст се активизират, за да служат по-добре на нашите общности. Вниманието към тези, които се грижат за нас и тези, които се нуждаят най-много от нас, е основен приоритет", сподели Антоан Брюн, вицепрезидент на P&G за Югоизточна Европа.

Тези усилия на местно ниво допълват глобалните и европейски действия на P&G, които вече са в ход. От началото на епидемията, P&G работи с дългогодишни партньорски организации, за да разбере как най-добре може да подкрепи общностите, агенциите за социално подпомагане и хората, засегнати от тази глобална извънредна ситуация. На 27 март 2020 г. Procter & Gamble обяви дарения на обща стойност 15 милиона щатски долара, включващи ежедневни продукти за бита, здравни услуги и дезинфектанти за работещите на първа линия и засегнатите семейства. Като част от тези усилия, P&G Европа обяви дарение от 1 милион долара към Международната федерация на дружествата на Червения кръст и Червения полумесец, за да осигурят здравни грижи, медицински консумативи и обучение по хигиена на уязвимите хора в цяла Европа.

Не можем да предвидим как и кога ще приключи тази криза, но сме поели ангажимент да бъдем част от решението. Мобилизирахме пълните възможности на P&G и нашите партньори, за да помогнем в това време на нужда. Ще подкрепим нашите служители, потребители и общности - стараейки се да бъдем сила за доброто - колкото и време да отнеме.

Посетете https://www.pg.com/covid19, за да разберете повече за усилията ни с цел подпомогане по време на кризата COVID-19.

За Български Червен кръст

Българският Червен кръст е най-голямата организация, която е част от Международното червенокръстко движение и се ръководи от неговите основни принципи: неутралност, хуманност, безпристрастност, независимост, доброволност, единство и универсалност. Чрез своята мрежа от доброволци в цялата страна БЧК подкрепя уязвимите хора в бедствени и кризисни ситуации. Посредством програми за обучение и дейности в полза на обществото допринася за облекчаване и предотвратяване на страданието във всичките му форми, закриля здравето и живота и осигурява уважение към човешката личност.
За Procter & Gamble

P&G обслужва потребителите по целия свят с една от най-силните гами надеждни, качествени и лидерски марки, включително Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Общността на P&G оперира в около 70 държави по света. Моля, посетете http://www.pg.com за последни новини и информация относно P&G и нейните марки.

Procter & Gamble, производител на потребителски стоки за ежедневна употреба като Ariel, Fairy, Always и други, обяви дарение от над 90 000 лв. към Български Червен кръст, включващо финансова подкрепа, както и продукти за лична хигиена и такива за поддържане на дома. Дарението ще подкрепи няколко инициативи, целящи да помогнат за смекчаване на последствията от пандемията COVID-19 в страната, включително за закупуване на защитни средства за 1000 души медицински персонал.

Компанията ще подкрепи медицинския персонал на първа линия, като предостави на местната здравна система средства за закупуването на медицинско оборудване, необходимо за борба с пандемията. Успоредно с това компанията ще дари основни ежедневни продукти на P&G за онези, които са били сред най-силно засегнатите от пандемията, като медицинските лица на първа линия и семейства в нужда.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK