Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
13 май 2020, 15:19, 1732 прочитания

Расте ли броят на българските стоки в търговските вериги?

Над 460 местни производители доставят за BILLA качествени продукти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


През последните месеци много активно се дискутира темата за присъствието и броя на българските продукти на рафтовете в магазините на големите търговски вериги. Вече и по закон те са задължени да си партнират с местни производители и да изкупуват продукцията им. Факт е обаче, че са налице много примери на успешно партньорство между големи компании и родни производители далеч преди постановлението на Министерския съвет отпреди няколко седмици.


BILLA е първата международна верига супермаркети, която навлиза на българския пазар. От компанията твърдят, че още от откриването на първия магазин в страната политиката им винаги е била насочена в подкрепа на местното производство и стимулиране развитието на малкия и средния бизнес в България.

Над 460 са местните производители, които се грижат рафтовете в магазини BILLA да са винаги заредени с качествени български стоки. Само за последните месеци компанията е сключила нови партньорства с още 25 ферми и производители.

Търговската верига винаги е държала на активното сътрудничество с български производители, тъй като родните продукти са силно предпочитани и търсени от потребителите в страната. Освен това работата с местни доставчици е гарант за винаги пресни и свежи продукти.



Нови партньорства

Сред най-скорошните партньорства на BILLA са тези с нови доставчици на яйца, сирене, кашкавал и биволско мляко, производители на колбаси и деликатеси, както и на охлюви и телешко месо. Компанията разширява мрежата си и за производители на напитки, а най-много са новите партньорства в категорията "Плодове и зеленчуци", като в този сегмент броят им постоянно се увеличава със започването на сезона на производство на български плодове и зеленчуци.

"В BILLA вярваме, че всички имаме право и трябва да знаем какви продукти консумираме и как са произведени те. Именно затова компанията ни непрестанно работи, за да подсигури на клиентите си висококачествени продукти с доказан произход. Благодарение на усилията ни и многобройните успешни партньорства с местни производители през годините, асортиментът ни включва богато разнообразие от качествени български стоки", споделя Норберт Мисбрандт, управител на "BILLA България".

От компанията споделят, че ще продължават да обогатяват асортимента си, за да могат клиентите да избират сред разнообразие от продукти с традиционен български вкус.

"BILLA Градини" и "Българска ферма"

Част от богатото портфолиото на търговската верига са плодовете и зеленчуците с марка "BILLA Градини", отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите. Всички те са с гарантирано качество заради внимателно подбраните сортове и семена и заради положените за тях грижи както от земеделските производители, така и от експертите на BILLA, които контролират качеството на продукцията. В рамките на проекта е осъществено партньорство с над 30 внимателно селектирани родни производители, които отглеждат качествени плодове и зеленчуци в повече от 150 зеленчукови градини, оранжерии и лозя из цяла България.

Друг ключов бранд, с който веригата разшири портфолиото си през последните години е "Българска ферма", под който предлага прясно българско свинско и пилешко месо.

BILLA се стреми не просто да стимулира българския бизнес, но и да промотира родната продукция, изтъквайки предимствата ѝ пред клиентите. Доказателство за това е поредната кампания на търговската верига в подкрепа на българските производители. Инициативата "По-хубаво от българското няма" цели да постави още по-силен фокус върху родните продукти и техните качества и да стимулира повече хора да изберат българското.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв. 1 Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв.

Съдлъжници по договора за заем са собственикът на централата "Сигда" и дъщерното й "Пристанище ТЕЦ Езерово"

26 май 2020, 1541 прочитания

"Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове "Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове

Част от сумата е безвъзмездна по Програмата за развитие на селските райони

26 май 2020, 705 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Албена" очаква големи загуби от COVID-19, спира дивиденти и инвестиции

Туристическото дружество все още няма точна преценка колко ще е намалението на туристите

Още от Капитал
Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10