Расте ли броят на българските стоки в търговските вериги?
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Расте ли броят на българските стоки в търговските вериги?

Расте ли броят на българските стоки в търговските вериги?

Над 460 местни производители доставят за BILLA качествени продукти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2324 прочитания

През последните месеци много активно се дискутира темата за присъствието и броя на българските продукти на рафтовете в магазините на големите търговски вериги. Вече и по закон те са задължени да си партнират с местни производители и да изкупуват продукцията им. Факт е обаче, че са налице много примери на успешно партньорство между големи компании и родни производители далеч преди постановлението на Министерския съвет отпреди няколко седмици.

BILLA е първата международна верига супермаркети, която навлиза на българския пазар. От компанията твърдят, че още от откриването на първия магазин в страната политиката им винаги е била насочена в подкрепа на местното производство и стимулиране развитието на малкия и средния бизнес в България.

Над 460 са местните производители, които се грижат рафтовете в магазини BILLA да са винаги заредени с качествени български стоки. Само за последните месеци компанията е сключила нови партньорства с още 25 ферми и производители.

Търговската верига винаги е държала на активното сътрудничество с български производители, тъй като родните продукти са силно предпочитани и търсени от потребителите в страната. Освен това работата с местни доставчици е гарант за винаги пресни и свежи продукти.

Нови партньорства

Сред най-скорошните партньорства на BILLA са тези с нови доставчици на яйца, сирене, кашкавал и биволско мляко, производители на колбаси и деликатеси, както и на охлюви и телешко месо. Компанията разширява мрежата си и за производители на напитки, а най-много са новите партньорства в категорията "Плодове и зеленчуци", като в този сегмент броят им постоянно се увеличава със започването на сезона на производство на български плодове и зеленчуци.

"В BILLA вярваме, че всички имаме право и трябва да знаем какви продукти консумираме и как са произведени те. Именно затова компанията ни непрестанно работи, за да подсигури на клиентите си висококачествени продукти с доказан произход. Благодарение на усилията ни и многобройните успешни партньорства с местни производители през годините, асортиментът ни включва богато разнообразие от качествени български стоки", споделя Норберт Мисбрандт, управител на "BILLA България".

От компанията споделят, че ще продължават да обогатяват асортимента си, за да могат клиентите да избират сред разнообразие от продукти с традиционен български вкус.

"BILLA Градини" и "Българска ферма"

Част от богатото портфолиото на търговската верига са плодовете и зеленчуците с марка "BILLA Градини", отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите. Всички те са с гарантирано качество заради внимателно подбраните сортове и семена и заради положените за тях грижи както от земеделските производители, така и от експертите на BILLA, които контролират качеството на продукцията. В рамките на проекта е осъществено партньорство с над 30 внимателно селектирани родни производители, които отглеждат качествени плодове и зеленчуци в повече от 150 зеленчукови градини, оранжерии и лозя из цяла България.

Друг ключов бранд, с който веригата разшири портфолиото си през последните години е "Българска ферма", под който предлага прясно българско свинско и пилешко месо.

BILLA се стреми не просто да стимулира българския бизнес, но и да промотира родната продукция, изтъквайки предимствата ѝ пред клиентите. Доказателство за това е поредната кампания на търговската верига в подкрепа на българските производители. Инициативата "По-хубаво от българското няма" цели да постави още по-силен фокус върху родните продукти и техните качества и да стимулира повече хора да изберат българското.

През последните месеци много активно се дискутира темата за присъствието и броя на българските продукти на рафтовете в магазините на големите търговски вериги. Вече и по закон те са задължени да си партнират с местни производители и да изкупуват продукцията им. Факт е обаче, че са налице много примери на успешно партньорство между големи компании и родни производители далеч преди постановлението на Министерския съвет отпреди няколко седмици.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Новият пазар на труда

Новият пазар на труда

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK