Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 14 май 2020, 16:30, 1900 прочитания

Volkswagen ще свие производството в основния си завод във Волфсбург

Производствени линии няма да работят четири дни през май заради липса на търсене

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Едва седмици след като възобнови работата в повечето си заводи, германската автомобилна група Volkswagen обяви, че ще намали работата на основното звено във Волфсбург, пише Bloomberg. Няколко от производствените линии няма да работят в рамките на четири дни през май - 15, 20, 25 и 29 май. Те включват сглобяването на модели като Tiguan, Touran, Golf и Seat Tarraco.

Причината е, че търсене на коли по света почти няма. Голяма част от Западна Европа и САЩ продължава да бъде под частична карантина или с рестрикции на движението. Икономиката и потребителските разходи са в застой. "Трябва да продължим да оперираме гъвкаво, според поръчките на клиентите", коментираха от Volkswagen в изявление на сайта на групата. Фирмата добави, че се надява ситуацията скоро да се нормализира.


Volkswagen заедно с други европейски конкуренти като Daimler и Renault възстановиха частично производството си, след като те бяха затворени през март и по-голямата част от април заради коронавируса. Според изявлението на Volkswagen единственият растящ пазар е Китай, където поръчките са повече, отколкото година по-рано, но те не покриват липсата на търсене в Европа.

Поне 7700 служители на компанията продължават да работят с намалено работно време, като фирмата се възползва и от правителствените мерки за покриване на част от заплатите заради икономическата тежест на вируса.

Въпросът не само за Volkswagen, но и за много други големи производители в Европа и САЩ, може да се сведе не само до временно или дълготрайно свиване на производството и цялостния бизнес, но и до оцеляване. В края на март Volkswagen обяви, че губи по 2 млрд. евро на седмица. Положението е дори по-тежко сред конкурентите на фирмата, особено тези от другата страна на океана, като Ford и General Motors, които изтеглиха кредити за милиарди долари, за да продължат да покриват оперативните си разходи.
Следете в реално време ситуацията с Covid-19
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв. 1 Д банк е готова да кредитира "ТЕЦ Варна" на Ахмед Доган с 22 млн. лв.

Съдлъжници по договора за заем са собственикът на централата "Сигда" и дъщерното й "Пристанище ТЕЦ Езерово"

26 май 2020, 1701 прочитания

"Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове "Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове

Част от сумата е безвъзмездна по Програмата за развитие на селските райони

26 май 2020, 735 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Брюксел иска отмяна на изискването веригите да продават местни храни

България смята, че е спазила правилата, но има един месец да убеди и еврокомисията. Ще се променят правилата за млечни изделия от българско мляко

Още от Капитал
Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10