Парковете движеха растежа на Disney. След това дойде COVID-19
Disney диверсифицира в най-грешния бизнес по време на пандемия
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Преди много години в една далечна галактика - февруари, за да бъдем точни - Боб Айгър напусна като изпълнителен директор на една удивително успешна компания. Disney беше на върха на боксофиса със седем от десетте най-касови филма за 2019 г. Компанията тъкмо беше пуснала стрийминг услугата си Disney+, която да се състезава с Netflix. Отгоре на всичко току-що беше приключило и придобиването на 21 Century Fox за 69 млрд. долара. За 14-те години с Айгър начело на компанията цената на акциите на фирмата се беше вдигнала четири пъти. На 5 май Айгър се завърна като един полупенсиониран джедай, за да обяви резултатите на Disney за първото тримесечие, спирането на изплащането на дивиденти и срива на печалбата с 91% спрямо година по-рано.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.