Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90

Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Андрей Петров e председател на борда на управителите на "dm България". Той е част от ръководния екип на компанията още от нейното основаване през 2008 г. Преминал е през различни позиции като регионален мениджър "Експанзия" и ръководител на сектор "Логистика". В момента отговаря за ресор "Експанзия" и ръководи съвместно с Евелина Великова и Анна Драганова отдел "Продажби".

"Капитал" попита Андрей Петров за ситуацията на пазара по време и след въвеждане на извънредното положение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • - 1
    • + 1

    Целта на такива вериги в България би трябвало да бъде да лобират за промяна в законодателството за да могат да продават лекарства от първа помощ както е във Великобритания, Франция, САЩ, Холандия и т.н. Защото в този си вид в България, те са само магазини за козметика и прах за пране, а не "дрогерии" в класическия смисъл на думата. Това ще бъде добре и за конкуренцията на пазара (каквато ние в България винаги много мразим). Виждам че Софарма вече са успели да заобиколят закона с тяхната верига, която е нещо средно между дрогерия и аптека.

    Нередност?
Нов коментар