Силвия Павлова, Wooden Spoon: В Швеция сме в топ 3 при слънцезащитната козметика

Пет и половина години след старта няма служител, който да е напуснал компанията, казва управителката на "Оренда груп"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"Ако не можеш да изядеш козметичния крем, не го слагай на кожата си." Това е японска поговорка, която създателите на "Оренда груп" обичат да цитират. Компанията е производител на ръчно произведена биокозметика с марката Wooden Spoon (англ. - дървена лъжица), която е на пазара от 1 декември 2014 г. Днес под марката се продават 88 продукта, които се продават в над 30 държави. В страната Wooden Spoon се подава в биомагазини, както и в някои вериги, сред които dm, "Фантастико", "Метро". Заетите в "Оренда груп" са 12. За 2019 г. фирмата отчита 56% ръст на оборота, който достига 918 хил. лв., а печалбата расте от 30 хил. лв. през 2018 на 125 хил. лв. "Капитал" попита Силвия Павлова - съдружник в компанията, за ситуацията на пазара по време и след въвеждане на извънредното положение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    evy1414712891380854 avatar :-|
    Svetla Stoyanova
    • - 1

    Специалисти твърдят, че слънцезащитните средства пречат на образуването на витамин D. Слънчевите лъчи не могат да достигнат до кожата и процесът не може да се осъществи.
    https://www.youtube.com/watch?v=MVlzj_B4dWc

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал