"Кока-Кола ХБК" става дистрибутор на нова серия кафе - Costa Coffee

България е първият европейски пазар, на който се продават продуктите

Кока-Кола ХБК
Кока-Кола ХБК    ©  Кока-Кола ХБК
Кока-Кола ХБК
Кока-Кола ХБК    ©  Кока-Кола ХБК

"Кока-Кола ХБК" ще дистрибутира нова серия кафета - Costa Coffee, а България е първият европейски пазар, на който тя се продава, съобщиха от компанията.

"Продуктовата гама не е предлагана до момента на местния пазар, а "Кока-Кола ХБК" е първият бутилировач в системата на Coca-Cola, който предлага Costa Coffee", уточниха за "Капитал" от "Кока-Кола ХБК".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


6 коментара
  • 1
    johnniewalker avatar :-|
    johnniewalker

    Изписвайте пълното име на компанията: Кока-Кола Хеленик Ботлинг Къмпани! За да е ясно, че не е истинската американска компания Кока-Кола. Иначе ако ще съкращавате може да напишете "КК Хеленик Ботлинг Къмпани" със същият успех и ще е по-малко подвеждащо.

  • 2
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)

    До коментар [#1] от "johnniewalker":
    Достатъчно ясно е обяснено и е диференцирано в статията кое е бутилиращата Хеленик БК и кое е the Coca Cola company. Няма истинска и неистинска Кока Коли, има бутилираща и дистрибутираща компания компания, и такава държаща правата върху търговската марка и технологията на напитките. Бизнесите на двете се допълват, не се конкурират. "Кока кола" в Атланта не бутилира и не продава напитките. Там е главната квартира и там се създават глобалните маркетингови подходи към пазарите на компанията. Скъпата и неблагодарна част от бизнеса, като бутилиране и дистрибуция/продажби е "аутсорсната" чрез специфични франчайзи на регионални в глобален мащаб бутилиращи компании, като една от тях покриваща нашият регион на Европа и любопитно, Нигерия е Хеленик Ботълинг Компани...
    Кока Кола Атланта все пак търгува, но единствено с концентратите за напитките, които ексклузивно само тя има право да продава и то само на Бутилиращите си партньорски компании, като Хеленик БК.
    Найс, а?

  • 3
    johnniewalker avatar :-|
    johnniewalker

    До коментар [#2] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Интересно, не знаех, че дори в САЩ използват дистрибутори за да им пълнят бутилките така да се каже.
    Това, което сте написал според мен трябва да е в отделна статия в Капитал, а не да се налага потребителите от форума да дават детайли.
    Поздрави

  • 4
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)

    До коментар [#3] от "johnniewalker":
    Е, аз просто давам инфо. Това е по-скоро професионална информация, а не някаква клюкина. Така е устроен бизнесът не само на Кока-Кола. В края на краищата, клиентите/потребителите не се интересуват в детайли как точно един продукт достига до тях. Важното е да получават това, за което плащат и очакват.

  • 5
    johnniewalker avatar :-|
    johnniewalker

    До коментар [#4] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Причината да подскачам е третирането на българите като някакви туземци на които да се сервира пикн@ с извинение от същата тази КК ХБК. Просто излизам извън България и Фантата е страхотна (Гърция, Италия, Испания), а на нас ни принуждават да пием бълвоч с царевичен сироп вместо захар и със съдържание на плодове около 15 пъти по-малко от уж същият продукт. Защото не дават да си внесем същите продукти от Западна/Южна Европа.

  • 6
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)

    До коментар [#5] от "johnniewalker":
    Точно така, за съжаление. Но това е въпрос и на отношение на клиентите към фирмите. Дори за Румъния, в продуктите се влага зафинирана захар/кристална, а за българският пазар, е заменена с глюкозо-фруктозен сироп. Не че захарта е полезна, но няма по-евтин вариант от влагането на ГФС, който да, извлича се от царевични култури... И е доволно вреден за метаболизма ни, защото е още по концентрирана енергия и от кристалната захар, ако мога така по-достъпно да се изразя. Хеленик не са ни виновни, те си гледат бизнеса, като всички други, а той страда от години поради световната кампания срещу газираните напитки и захарта. Фантата и фантата лимон в изредените от теб страни, в които по традиция растат и хората пият цитрусови напитки от векове, не може да е същата, като тази у нас и в Румъния. За съжаление. Но кока-колата може. А това, което казваш е чудесен повод за журналистическо разследване, поне с цел ограмотяване на потребителите, но на нашият миниатюрен пазар трудно се скача срещу търговските интереси на традиционно голям рекламодател.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход