Tencent скришно се превърна в гейминг суперсила

Как фирмата остана далеч от икономическата война между Китай и САЩ

Tencent, най-голямата гейминг компания в света, дава повечето си игри безплатно. Ако някой си мисли, че китайският технологичен гигант с пазарна капитализация 580 млрд. долара го прави, защото има сърце от злато, дълбоко греши. Прави го, защото повечето приходи на компанията идват от окуражаване на играчите да си купят виртуални дрехи, оръжия, експлозиви и други. Те обичайно са евтини, но цената расте според привлекателността и ефективността на експлозията спрямо опонент. Поради причини, които само геймърите разбират, те плащат. По време на карантината в Китай приходите от гейминг скочиха.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар