Забавянето в света на лукса ще отсее добрите от лошите стоки

Компаниите за луксозни продукти ще трябва бързо да преосмислят бизнес моделите си

Светът на луксозни стоки - от дамски чанти и висша мода до диамантени пръстени и скъпи швейцарски часовници, е в хибернация.
Светът на луксозни стоки - от дамски чанти и висша мода до диамантени пръстени и скъпи швейцарски часовници, е в хибернация.
Светът на луксозни стоки - от дамски чанти и висша мода до диамантени пръстени и скъпи швейцарски часовници, е в хибернация.    ©  Reuters
Светът на луксозни стоки - от дамски чанти и висша мода до диамантени пръстени и скъпи швейцарски часовници, е в хибернация.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

По това време на годината Милано, Париж и Ню Йорк гъмжат от фенове на модата, които бързат да отидат от шоуто на Balenciaga или до партито на Chanel. Не и през 2020 г. Модните седмици са отменени и преобразени в шикозни уебинари по дефилиране. Магазините, продаващи вратовръзки на Hermes и лачени обувки Prada, тепърва отварят и се чудят какво да правят с винтидж стоката отпреди COVID-19. Инстаграм инфлуенсърите, които обикновено са наблизо и рекламират продуктите, нямат какво да снимат.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал