"Кауфланд" пусна храни под собствена марка "Брей!" с посочен български производител

Веригата не променя инвестиционния си план въпреки спада на клиентите

61 вида продукти от 30 местни производителя дебютират под бранда "Брей!"
61 вида продукти от 30 местни производителя дебютират под бранда "Брей!"
61 вида продукти от 30 местни производителя дебютират под бранда "Брей!"    ©  Надежда Чипева
61 вида продукти от 30 местни производителя дебютират под бранда "Брей!"    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"Кауфланд България" пусна в продажба своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки. "В "Брей!" вложихме целия си 15-годишен опит от стъпването на веригата на българския пазар и желанието да работим с още по-голям фокус върху български продукти от български производители", обяви Иван Чернев, изпълнителен директор на "Кауфланд България", на пресконференция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rosen4obg avatar :-P
    robot_tarator
    • - 5

    Цвък !

    Нередност?
  • 2
    b.davidkov avatar :-|
    masay
    • - 3
    • + 5

    Това е елементарен маньовър за отбиване на тъпия натиск на Деса от Сливен, в момента министър.
    Ритейлите и досега продаваха български почти 100% от млеката, сиране, кашкавал, салатите, яйцата, пресните и трайните колбаси. И въпросът изобщо не е какъв е делът на българското производство, а при какви условия се допускат изобщо българските продукти във веригите. Защото там е заровено кучето. Заради относително големите обеми, българските производители са принудени да се съгласяват на колосални отстъпки и такси за всичко, каквото ви хрумне: за въвеждане на баркод, за изтриване на баркод, за оборот, за промоции, за включване в брошура, за стелаж в касова зона. Продажбите се плащат след 90 дни!!
    А производителите си натискат парцалите, защото другаде не могат да продават толкова.
    Ако държавата иска да помогне на българския производител, трябва да се заеме с облекчаването на условията по договорите, а не с количеството. И след като знае как става с държавна компания щели били да паднат цените на бензина и нафтата, да направи и държавни бакалии.
    И да построи мавзолея отново! За...

    Нередност?
  • 3
    hermes avatar :-|
    HERMES
    • - 3
    • + 2

    До коментар [#2] от "masay":

    Така работят всички големи вериги на запад. Нарича се конкуренция. Ето защо цените на хранителните стоки в Германия понякога са по-евтини отколкото тук.

    Нередност?
  • 4
    aussie avatar :-P
    aussie
    • - 2
    • + 2

    До коментар [#3] от "HERMES":
    Чичо Масай смята че най-честно би било Кауфланд да изкупува по 20лв кило сирене от българските производители но това какво е качеството, какви заплати този производител плаща за работници, реклама, поддръжка и др е маловажно. Важното е Кауфланд да е прекаран, нищо че ако няма Кауфланд сиренето производителя ще трябва да си го консумира сам.

    Нередност?
  • 5
    crusible avatar :-?
    crusible
    • - 2
    • + 2

    Никой не е спрял българските производители да се обединят и да си направят тяхна си верига за продажби на дребно... ама не е толкова просто и евтино... а откакто свят светува, посредникът в една транзакция ВИНАГИ е в най-изгодна позиция и дори агро-калинката Деси не може да промени това.

    Нередност?
  • 6
    hjr2264846o avatar :-|
    hjr2264846o
    • - 1
    • + 1

    Че то под тая марка се продават почти само продукти от вносни суровини. Целия тоя напън на веригите напоследък да рекламират български стоки е чисто и просто маркетинг, защото виждат, че потребителите масово се ориентират към българската продукция. Но това нема никаква връзка с мерките на правителството за подпомагане на регионалните производители, така че и за отбиване на номера не може да служи.

    Нередност?
  • 7
    uprsport avatar :-|
    Uprsport
    • - 1
    • + 1

    Много добър отговор на глупостите на Деса от Сливен, в момента министър. Така трябва да се противодейства на всички глупости и корупционни практики на правителството. И да не забравяме, че по-подходящи условия от условията тази година за противодействие на разбойниците ограбили бреговата ни ивица няма да има. Оставим ли ги, ще застроят навсякъде. Затова поведението ни по отношение на тях трябва да бъде активно.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал