"Модис България" продължава да расте и в условия на криза
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Модис България" продължава да расте и в условия на криза

"Модис България" продължава да расте и в условия на криза

Стела Точева - директор "Продажби" за компанията и ЕМЕА региона, за трансформациите на икономиката и новите бизнес модели

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
4790 прочитания

Визитка

Стела Точева има над 15 години опит в сферата на продажбите. От 2011 г. е част от "Адеко Групата" като преминава през различни позиции - търговски представител, управител на клон София, мениджър "Продажби" в "Адеко", а от 2018 г. е директор "Продажби" за "Модис България" и ЕМЕА региона. В началото на годината е отличена със сребърно отличие в категория "Жена на годината в сферата на продажбите" от международните награди Stevie Awards for Sales & Customer Service. Тя е и единствената жена - представител на компания от Европа, отличена в категорията на тазгодишните награди Stevie в сферата на продажбите и обслужването на клиенти.

През последните години компаниите инвестираха средства в две основни направления - разширяване на клиентската мрежа и привличане и задържане на служители. С настъпването на Covid-19 кризата се наложи да променим не само начина си на живот, но и начина на работа. Преминавайки към работа от вкъщи и ограничавайки личния контакт, се налага да променим и начините, по които развиваме бизнеса си. Голямото предизвикателство пред всички нас сега е да установим нови работни норми и да поддържаме бизнес процесите стабилни.

Пред бизнес лидерите се открива възможност да изградят бъдещите работни процеси по нов, по-продуктивен и дигитализиран начин. Това представлява рядка и уникална възможност за бизнеса да преосмисли своите операционни модели и да премине към работни стилове, които ще са от полза както за клиентите, така и за служителите в дългосрочен план.

Как се отразява трансформацията на работните процеси на бизнес лидерите?

- Лидерите, също като служителите, които управляват, трябва да учат нови умения и да се развиват. В настоящето, където много от хората ще работят предимно от вкъщи, водещите лидерски умения ще бъдат различни от тези, които са считани до момента за "успешни". Новият тип лидер трябва да е съпричастен, добър оратор, съобразяващ се с нуждите на своите служители и способен да ги насърчава да се развиват.

Преминаването към дистанционни екипи изисква повече от имплементиране на нова технология. Изискват се нови нагласи. Водещо както при управлението на екипи, така и при комуникацията с клиенти и партньори, ще е изграждането на доверие. Емоционалната интелигентност ще е новото мерило за успешен лидер.

До каква степен преминаването към нови бизнес модели повлия на "Модис"?

- Пандемията и последствията върху световната икономика оказаха влияние на всички нас. За щастие нашият бизнес модел е достатъчно гъвкав и бързо успяхме да се адаптираме към новата реалност. Въпреки очаквания негативен ефект, ние се възползваме и от някои възможности, открили се пред бизнеса ни и очаквам дори да отбележим ръст през годината. С цел оптимизация на свободните ресурси в компанията в момента преразпределяме обема от работа на различните ни локации в Европа. Все повече ключови проекти ще бъдат реализирани и поддържани от екипа ни в България. Разбира се, продължаваме да наемаме и нови хора на различни позиции в компанията за офисите ни в София и Пловдив.

Означава ли това, че "Модис България" продължава да расте и в условия на криза?

- Абсолютно! От началото на годината към екипа ни се присъединиха близо 200 нови служители, както и привлякохме нови международни клиенти. Клиентите ни оценяват високо обслужването, което получават, както и професионалната работа на нашите колеги, което ни помага да разширим клиентската си база. Фактът, че страната ни е утвърдена аутсорсинг дестинация предимно заради големия брой добре образовани млади хора с подходящи умения, чуждоезикови и ИТ профили също не е за пренебрегване.

В момента дори развиваме ново софтуерно звено. Непрестанното развитие на IoT, Big Data и Machine Learning сегменти, както и на роботизираните услуги, чиято обща цел е постигането на по-качествен начин на живот, ни стимулира да инвестираме в развитието на софтуерни инженери, Java, Android и iOS разработчици в компанията.

Визитка

Стела Точева има над 15 години опит в сферата на продажбите. От 2011 г. е част от "Адеко Групата" като преминава през различни позиции - търговски представител, управител на клон София, мениджър "Продажби" в "Адеко", а от 2018 г. е директор "Продажби" за "Модис България" и ЕМЕА региона. В началото на годината е отличена със сребърно отличие в категория "Жена на годината в сферата на продажбите" от международните награди Stevie Awards for Sales & Customer Service. Тя е и единствената жена - представител на компания от Европа, отличена в категорията на тазгодишните награди Stevie в сферата на продажбите и обслужването на клиенти.

През последните години компаниите инвестираха средства в две основни направления - разширяване на клиентската мрежа и привличане и задържане на служители. С настъпването на Covid-19 кризата се наложи да променим не само начина си на живот, но и начина на работа. Преминавайки към работа от вкъщи и ограничавайки личния контакт, се налага да променим и начините, по които развиваме бизнеса си. Голямото предизвикателство пред всички нас сега е да установим нови работни норми и да поддържаме бизнес процесите стабилни.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK